Naurunappula on dööd, ei arkistotilaa, sivu "naurunappula.com" 404. Siellä minäkin olisin mieluiten lurkkailemassa, mutta ei. Nyt selaan luolastoa, kuvaton.comia, naamapalmua, mutta riemurasian paskaan en erehdy, pitäkööt kultamuna rinkirunkku kerhonsa joka jakaa kommentointi banaania siitä kun sanoo että media on paska, mikä taas ei ole ihme kun lähettäjä ; mediantarkastaja on yksi ja sama tyyppi / nicci, joka puolestaan on aiemmin hylännyt saman median toiselta lähettäjältä.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Voi veljet
Pronssi ryhmäkuva
lyijy: omat statsit
ChatGTP - käykää hihittelemässä
eeässää
ebin :--DD (SieniSoppa, ke 4.1.2012)
Goulu ei ole ambumarata :DDD:DDDD
en voi lähettää?
Misagidyyny sbörde :---D
Ärsyddävä ysgä :--DDD
Muumilaakson tarinoita
läski paska tuntee itsensä ahdistuneeksi
Kiitos mestari
Rip in pieces NN
Anteeksi opettaja, en kuunnellut
Oled weleho Harry :-DDD
Naurunappula Fingerporissa
AKS osa 13-14/Huumorinsuojelijat osa 1-2 (Ukkostimi)