Keskiyöllä me kaksi haalimme ruokaa, sitten... Keskiyöllä me kaksi haalimme ruokaa, sitten...
Kissa-kissadonitsi Kissa-kissadonitsi
Emma Emma
varggi varggi
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin) Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)
"Anteeksi hampaanne ovat poskessani" "Anteeksi hampaanne ovat poskessani"
Mitä vittua Mitä vittua
tykkäättekö paskaleikeistä tykkäättekö paskaleikeistä
puna hilkka sarja elo kuva puna hilkka sarja elo kuva
Puuha_Paska Puuha_Paska
Hörppäsi olutta Hörppäsi olutta
Gorgon tarina Gorgon tarina
NISTINULIKAT! NISTINULIKAT!
papan erehdys papan erehdys
Lasten suusta... Lasten suusta...
Dance of the Manwhore Dance of the Manwhore
Mmm... pimeyden voimat! Mmm... pimeyden voimat!
Kuva-arvoitus: Löydä pupu :3 Kuva-arvoitus: Löydä pupu :3
Mietitään... Mietitään...
VR pelaamista VR pelaamista
tää lutka vei multa 20 euroa tää lutka vei multa 20 euroa
Tulevaisuuden teknologia on täällä! Tulevaisuuden teknologia on täällä!
hähä hähä
Keep on rollin' Keep on rollin'
 777 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.79 MB, 1 tiedosto, 20.03.2018 01:24:53
[ + 1 | ]

ei oo gooby mutta kuka.

[9313] [syyria.PNG.png] [0.79 MB] [711x528] [] []
syyria.PNG.png

21.03.2018 15:40:12
#40282 [+-] Piilota Suosittele

>>39849
No eläkkeellähän noiden pitäis olla. 60-70 vuotiaita ukkoja ei sota kaipaa..

Ääliö! Sodat kaipaavat kenraaleja, ja kenraalit eivät ole parikymppisiä idiootteja. Luuletko että Assad päästäis joitain nöösipoikia, mahdollisia kapinallissoluttautujia lähelleen?

21.03.2018 18:13:10 | 18:14:12
#40347 [+-] Piilota Suosittele

>>40328
Nuo on kenraaleiksikki seniilejä ukkoja.

Eiks kenraalit oo vähän seniilejä kuin sinä, ja vanhoja kuin mun pappa.
e: Paitsi ehkä Kim Jong-Un, sotataidon mestari, 4 tähden gayraali.

[ 8 viestiä | ]