Chadustaja Chadustaja
Koiro laskettelemassa Koiro laskettelemassa
>Oulu >Oulu
Lukion käytössä olevasta Särmä-oppikirjasta sivulta 35 Lukion käytössä olevasta Särmä-oppikirjasta sivulta 35
Muslim Magomajev - Aarioita Muslim Magomajev - Aarioita
Kipsujen nukkuma-asennot Kipsujen nukkuma-asennot
Taas valkoista ylivaltaa Taas valkoista ylivaltaa
Bidenin mietelause Bidenin mietelause
Waterboys - The Whole of the Moon Waterboys - The Whole of the Moon
Viedäänpä leikkauslogiikka loppuun saakka... Viedäänpä leikkauslogiikka loppuun saakka...
perseestä veneen perseestä veneen
Perhepotretti t-paitaan Perhepotretti t-paitaan
anttuboy anttuboy
Kiusallista Kiusallista
vituttaa kun käy näin vituttaa kun käy näin
star trek star trek
katri kulmuni katri kulmuni
Jutta Schneider Jutta Schneider
tykkään laatikosta enemmän :3 tykkään laatikosta enemmän :3
Rakennusala on vaarallinen Rakennusala on vaarallinen
YUP - Saatana meni korvasta sisään YUP - Saatana meni korvasta sisään
asioiden tiputtelemista asioiden tiputtelemista
Pullopotku Pullopotku
Perjantainen blondi Perjantainen blondi
@-
 923 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 20.03.2018 08:13:59
[ + 10 | ]

Ukki ja runkkari

[9317] [grandpa.jpg] [0.06 MB] [720x774] [] []
grandpa.jpg

ukki

 · 

runkkari

(32)
20.03.2018 09:48:00
#39789 [+-] Piilota Suosittele

Olen nähnyt pappa-kaimasta vain yhden mustavalkokuvan. Komea mies. Keuhkosyöpä, eikä ollu eläissään polttanut tupakkia...

20.03.2018 15:10:52
#39875 [+-] Piilota Suosittele

Onneksi ihmiskunnalla, tai sillä mitä siitä on enää jäljellä, on 2060 aika paljon parempaa tekemistä kun katsella kuvia jonneista.

20.03.2018 18:38:36
#39975 [+-] Piilota Suosittele

Tänään oli just juttu satakunnan kansassa, kun koululaisten reput painaa liikaa siis joku 6 kiloa keskimäärän. Vittu mitä velliperseitä jos ei sellasta jaksa kantaa.

20.03.2018 22:59:07
#40103 [+-] Piilota Suosittele

omasta isoisoisästä olemassa aika legendaarinen kuva sivuvaunuharrikan selässä, jostain 1920-luvulta tms.

21.03.2018 15:34:19
#40280 [+-] Piilota Suosittele

>>39788
häpeän sukupolvi.

Z-sukupolvi. Kakstuhattaluvun taitteen vaiheessa tai vähän ennen syntyneet.

Itse kuulun joko X-sukupolveen, tai Y:hyn (kasarin puolivälissä ja alle syntyneet). Osa meistäkin on velliperseytynyt.

>>40103
omasta isoisoisästä olemassa aika legendaarinen kuva sivuvaunuharrikan selässä, jostain 1920-luvulta tms.

Joo mä näin sen.. ööh.. tää?

[ 8 viestiä | ]