Ma ime sua nai huvi Ma ime sua nai huvi
Koiran olemus on muuttunut Koiran olemus on muuttunut
Hyllynlyllyä Hyllynlyllyä
Hyvä idea Hyvä idea
Ansa Ansa
Ensiapu Ensiapu
Vitun dosentit Vitun dosentit
Megastruktuureja Megastruktuureja
Isi possu oli söpöin <3 Isi possu oli söpöin <3
Totuus sauruksista Totuus sauruksista
Tietotekniikan (väärin)käyttöä Tietotekniikan (väärin)käyttöä
Ruokea taas Ruokea taas
Hyvää ystävänpäivää! Hyvää ystävänpäivää!
Pölöjä... Pölöjä...
Apinoiden Planeetan Nousu Apinoiden Planeetan Nousu
Häät Häät
Aku antaa periksi Aku antaa periksi
Elämä on rankkaa Elämä on rankkaa
Habdin tarina Habdin tarina
Kusipää Henki Kusipää Henki
Ekat kauhunhetket pelistä 1996 Ekat kauhunhetket pelistä 1996
Kiitos 2019-2019 ;___; Kiitos 2019-2019 ;___;
Poni Poni
Elä ota sitä isän tähtimehua, poika Elä ota sitä isän tähtimehua, poika
 554 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.52 MB, 1 tiedosto, 14.04.2025 15:10:10
[ + 8 - | ]

minulla on unelma

[80131] [84dbcf303425a288.mp4] [0.52 MB] [720x744] [7.78s] [] []

neekerit

(111)  · 

vittuun

(33)  · 

thomas sewell

14.04.2025 21:58:31
#692388 [+2] Piilota Suosittele

Jason Stathamista tuli woken kannattaja, ei vain omalla takapihallaan. Päättäjillämme ei ole ongelmia multikulttuurisuudessa tai LGBTQ+-jutuissa kun he asuvat ruotsinkielisillä rikkaille varatuilla alueilla kuten minä, mutta täällä puhutaan suomea sentäs =) Ja penskat on DEI-kouluissa >=(, ruotsinkielisiin kouluihin ei pakolaisia ja muuta roskasakkia oteta >=(

15.04.2025 22:34:18
#692699 [+2] Piilota Suosittele

>>692388 Tuossahan se onkin, että sama porukka joka noita tänne haluaa ei tosiaan
silti ole valmis asumaan samassa korttelissa, jossa nuo ennemmin tai myöhemmin
saavat enemmistön, koska kantaväki muuttaa pois, kun meteli ja ongelmat alkavat.

Pitäisi saada kiintiö, että jos kannattaa maahanmuuttoa, niin sitten kanssa
pitää olla valmis elämään seinänaapurina.

16.04.2025 23:27:50 | 23:28:18
#692957 [+-] Piilota Suosittele

>>692699
Näistä asioista päättävät pitäisi tulla näiltä monikulttuurisilta alueilta joissa pakolaisten ja siis ei-suomea puhuvien osuus on Suomessakin pääkaupunkiseudulla paikoin yli 65%, jos lasketaan ei kunnan osa vaan joku tietty korttelikko, veikkaisin osuutta vielä suuremmaksi.

e: ja olla kantasuomalaisia.

[ 3 viestiä | ]