Muhammedin salahäät Muhammedin salahäät
Kalastaja Kalastaja
Yläkerran läski paskalla Yläkerran läski paskalla
420 420
Huoraa turpaan -kuvakommentti Huoraa turpaan -kuvakommentti
Laskettelureitti Laskettelureitti
Geenit ja perimä Geenit ja perimä
Harvinaisen onnistunut kirjontatyö :3 Harvinaisen onnistunut kirjontatyö :3
Jumalan puolue Jumalan puolue
Niin maukaksea viinaa Niin maukaksea viinaa
Shingeki no Mikko kokki - Attack on Aromipesä Shingeki no Mikko kokki - Attack on Aromipesä
Perintötekijät Perintötekijät
Minäkin osaan! :3 Minäkin osaan! :3
Muumipappa ottaa kantaa Muumipappa ottaa kantaa
suomi 1000!!!!!!!!:)))))<3 suomi 1000!!!!!!!!:)))))<3
Jonkun paska elämä Jonkun paska elämä
Gondola Luolaston sisäänkäynnillä Gondola Luolaston sisäänkäynnillä
Kuin hanska Kuin hanska
Suomalainen Cosplay Suomalainen Cosplay
Ilmeisesti Ilmeisesti
VIESTI TODELLISUUDESTA VIESTI TODELLISUUDESTA
Nipsun kesä oli 5/5 Nipsun kesä oli 5/5
Sekosi börheydestään :3 Sekosi börheydestään :3
Juutalainen koijaa Juutalainen koijaa
 647 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.49 MB, 1 tiedosto, 25.02.2025 14:12:47
[ + 0 | ]

Nyt pitää levätä

[78428] [0.gif] [1.49 MB] [500x650] [] []
0.gif

26.02.2025 00:37:05
#682841 [+1] Piilota Suosittele

Katkolle! Kuka vitun idiootti menisi katkolle kun sen voi tehdä kotonakin kuten juuri äsken alkaen la-su jolloin en juonut edes vettä, ja eilen ei ollut niin pahaa krapulaa 0.00:ssa kuin tänään koska join eilen. Ei pameja, ei mitään, 2 yötä ja päivää vapinaa.

Suljetulla taas antavat pamin, yhden (1) pamin tunnin välein, no eihän se mitään auta. Kannan lompakossa aina levyä ja söin ne salaa molemmilla kerroilla niin lähti psykoosit ja osin krapulakin.

26.02.2025 11:14:36
#682904 [+-] Piilota Suosittele

>>682841 maanantaina yrittivät laittaa kun sanoin että antabusta olen vain vailla ja töihinkin pitäs vielä mennä. Kyllä nämä hikiset painajaiset loppuu itsestäänkin.

27.02.2025 05:05:11 | 05:05:29
#683086 [+-] Piilota Suosittele

>>682904
Katkolle ei oikeasti pääse ilman lekurin lähetettä, ja siinä vaiheessa kun jonkun pitää sut sinne viedä, menet mieluummin viinakauppaan. Nää vois kuunnella asiantuntijoita joskus. Lauantaina heitin suoraan katkon kahdeksi päiväksi vaikka oli lonkeroa ja 3 laatikkoa kaljaa, ja kiduin 2 päivää. Siellä olisin saanut liian vähän pameja ja ois vahtinna ettei tule psykoosi tai kramppaa pahemmin. Ite se pitää hoitaa. 48+12 tuntia hereillä, 48 tuntia täysin selvinpäin juomatta ja syömättä, jalkoja kramppaillen valveilla vaihtaen asentoa kerran sekunnissa, sinne katkolle pitäis vaan voida kävellä, mutten olisi mennyt muutenkaan kun antavat pamia liian vähän minun sietokykyyn.
>>682966

[ 6 viestiä | ]