Naurunappula Naurunappula
Kultsi, soittele mulle! Kultsi, soittele mulle!
aha aha
Voi goiro miten kasvettu'd Voi goiro miten kasvettu'd
kuvakommentti kuvakommentti
Vaikuttunut Vaikuttunut
Pako :3 Pako :3
hajoamislaulu.webm hajoamislaulu.webm
Koulun päättäjäistanssi Koulun päättäjäistanssi
Vitun Seppo Vitun Seppo
dabbistä :DD dabbistä :DD
Kahvimainos Kahvimainos
Blackadder Blackadder
Steph Steph
chicki chicki
Cyberman Cyberman
derpy derp derp derp derpy derp derp derp
Vanha metsuri Vanha metsuri
Sodan jälkeen Sodan jälkeen
Ihastuksesi Ihastuksesi
hydraulic press vs hydraulic pre hydraulic press vs hydraulic pre
kissamainos kissamainos
Nauttiako vai tappaa, siinäpä pulma :3 Nauttiako vai tappaa, siinäpä pulma :3
Että semmonen koiramies Että semmonen koiramies
 585 näyttökertaa, 11 viestiä, 3.12 MB, 1 tiedosto, 11.04.2025 18:47:42
[ + 4 | ]

lentskaripoliisi

[80057] [4d6f1f7feb0105ad.mp4] [3.12 MB] [352x640] [34.55s] [] []

homo

(631)  · 

laiska

(16)  · 

lentokone

(101)
11.04.2025 20:11:13
#691811 [+2] Piilota Suosittele

Jos niillä ei saa olla asetta, niin kyllä 150-300 ihmistä pistää pari puukkojunkkaria kuriin, paitsi jenkit ja 9/11.

11.04.2025 20:49:34
#691835 [+-] Piilota Suosittele

Jotenkin tunne, että tuo hippi oikein ymmärrä pariakaan asiaa maailmasta.
Toisaalta olishan se oikeasti hauska nähdä, mitä tapahtuu jos oikeasti
rupeaa lennolla ryttyilemään.

14.04.2025 23:50:51 | 23:51:46
#692441 [+-] Piilota Suosittele

>>692438
Periaatteellisia ongelmia. Illassa menee tai meni helposti satasia eikä se ollut niin paha juttu, mutta tuollainen rahankiskominen on. No sinä varmaan urakoinesi tiedät rahankiskomisesta ja huonosta palvelusta.

En usko että osaat edes säästää vitun apina, kaikki vaan meneen mitä löytyy niin voi larpata päivän rikasta.

15.04.2025 02:31:36
#692520 [+-] Piilota Suosittele

>>692446
larppaat yritysjohtajaa

En larppaa, en ole minkään sortin yritysjohtaja. Sinua vaan vituttaa kun olen varakkaampi, mutta en leveile asialla.

Aika vitun tyhjää leveillä jollain "köyhien ongelmia" tällä vitun sivustolla varsinkin. Kukaan ei ota sitä edes ilkeytenä vaikka siksi sen tarkoitat, ja siksi arvon herra, lienette melkoinen mulkku ihan reaalielämässäkin.

25.04.2025 22:48:23
#694962 [+1] Piilota Suosittele

>>691811
Ennen 911 oli oletuksena et kaapparit haluaa lentää jonnekki kauas ja ehkä tehdä tilin siinä samalla.
911 iskut torneihin ja Pentagoniin ja kun niistä tuli siihen yhteen koneseen tieto niin tappelivat ihan perkeleesti ettei sillä lennetä mihinkään vaikka tiesivät itte kuolevansa samalla. Tippu tikkana pellolle se.

[ 11 viestiä | ]