Varastettu pankkikortti. Varastettu pankkikortti.
green_lantern.mp4 green_lantern.mp4
Hullu mies hullu - Esa Pakarinen Hullu mies hullu - Esa Pakarinen
Ihana joku mikä lienee Ihana joku mikä lienee
Videoita Videoita
Ryssäpotti Ryssäpotti
Kahvimaitoa Kahvimaitoa
Epätoivoinen naamanpesu Epätoivoinen naamanpesu
Positiivisuus Positiivisuus
Iso amppari Iso amppari
Hinkata ruohoa Hinkata ruohoa
Jekku Jekku
Ruohonleikkuri Ruohonleikkuri
Juhannuskassi sponsored by työnantaja Juhannuskassi sponsored by työnantaja
Wacken -33 Wacken -33
404 kalja not found 404 kalja not found
"People didnt like that" "People didnt like that"
Pyllerö Pyllerö
Työnjohtoa väsyttää Työnjohtoa väsyttää
Globalismi tuhoaa taas yhden kulttuurin Globalismi tuhoaa taas yhden kulttuurin
Joku Jimbo Joku Jimbo
Ausländer raus! Ausländer raus!
Kuistiapinan teloitus Kuistiapinan teloitus
Denssi iskee Denssi iskee
 643 näyttökertaa, 5 viestiä, 16.61 MB, 1 tiedosto, 24.03.2025 13:55:00
[ + 1 - | ]

allah tulee ja rakastaa

[79439] [10f39d9363e94924.mp4] [16.61 MB] [720x1034] [33.30s] [] []

allah

(57)  · 

islam

(207)  · 

neekeri

(1399)  · 

ulos

(17)  · 

kulttuurin rikkaus

(16)  · 

rikastettu

(5)  · 

hiekkaneekeri

(48)  · 

17-vuotias

 · 

mamu

(210)  · 

maahantunkeutuja

(29)  · 

vihreät

(423)  · 

de gröna

(124)  · 

sdp

(558)  · 

demarit

(141)  · 

blm

(181)  · 

vihervassarit

(92)  · 

vasemmistoliitto

(122)  · 

suvakit

(201)  · 

vihreä unelma

(10)  · 

sharia

(47)  · 

paskanahka

(148)  · 

kuraturpa

(14)  · 

vuohennussija

(19)  · 

ahmed al-raiskhar

(33)
24.03.2025 17:15:24
#688586 [+6] Piilota Suosittele

Mikä tässä on ihmeellistä? ai niin suvakit ei tätä tajua ellei sitä naamaan hierota kokoajan.. heh ja silti kieltävät tämän väistämättömän tapahtumisen :)

24.03.2025 23:45:02
#688659 [+3] Piilota Suosittele

Ei vihreät usko/ymmärrä vaikka natiivi kaveri sen kertos niille useamman kerran
selkokielellä. On tuo jo valitettavasti nähty jokapuolella eurooppaa.
Päättämään päästyään ekana lähtee pridehommat joka saattaisi olla herätys
näille, mutta siinäkohtaa peli on jo menetetty jokatapauksessa.

25.03.2025 06:11:21 | 06:12:42
#688706 [+2] Piilota Suosittele

Ei muslimeista tuu euroopassa ykkösuskontoa. Nyt ku niitä on jo ihan vitusti liikaa niin "natsipuolueet", mukaan lukien Tanskan demarit, alkaa tajuun ettei tää toimi. Ählämit muutenki harrastaa terrorismia ympäri eurooppaa niin tässä menee vielä kymmenkunta vuotta niin rupee kuolemanpartiot kiertelemään hävittämässä rättipäitä ympäri eurooppaa ja kun kansa tukee niitä niin siinä on viimeistenki vihervassareiden ruvettava hyväksyyn, että ne on tuhonneet koko euroopan.

Ku puhdistus lähtee käyntiin niin sillon ei mutiaisilla tai niiden faneilla oo piilopaikkaa. Toki ne voi koittaa yön turvin vaeltaa takas Irakiin tai mihin vittuun vaan, mutta niitä jahdataan ympäri vuorokauden eikä niille anneta minkäänlaista armoa. Näin on ennustuksessa kerrottu.

[ 5 viestiä | ]