Steve-3PO Steve-3PO
Ottaisin vain yhden leikkeen :3 Ottaisin vain yhden leikkeen :3
Hapsin sisko Hapsin sisko
kerro missä se on..!! kerro missä se on..!!
Reetta se kehtaa Reetta se kehtaa
Saatana täällä on kylmä! Saatana täällä on kylmä!
hyvää joulua hyvää joulua
Aamujuoman vaihto Aamujuoman vaihto
Ryppy joulupukkina Ryppy joulupukkina
jauheliha timelapse jauheliha timelapse
Hyvä nimi Hyvä nimi
Tätä luolasto tarvii Tätä luolasto tarvii
hyvä koira :3# hyvä koira :3#
Hehe Hehe
Börheä parta :3 Börheä parta :3
Ammattilainen Ammattilainen
Order 69 Order 69
Kunnon luukku 17! Kunnon luukku 17!
ime sitä ime sitä
muna tonne muna tonne
:3 :3
Joulupesu Joulupesu
raskas työviikko raskas työviikko
Eugh Eugh
 754 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.26 MB, 1 tiedosto, 31.08.2021 19:25:11
[ + 1 | ]

neekeri

[56240] [0.png] [0.26 MB] [805x936] [] []
0.png

01.09.2021 07:37:57
#496425 [+-] Piilota Suosittele

Neekerit on vaan sen verran kouluttamatonta sakkia,että tällaisestakin asiasta täytyy valtion tasolta kertoa kansalaisille.

[ 2 viestiä | ]