kun kaikki on ohi kun kaikki on ohi
When London bridge is down When London bridge is down
Dont do it! Dont do it!
Pulimummelin kosto Pulimummelin kosto
Andre otti muutaman Andre otti muutaman
maissi maissi
höhöö höhöö
ei tartte tulla enää ei tartte tulla enää
Oktoberfesteillä tapahtuu Oktoberfesteillä tapahtuu
vittuku häikäsee vittuku häikäsee
Hampaaton läski Hampaaton läski
ystävän muistutus ystävän muistutus
ilta vasta nuari! ilta vasta nuari!
Otti yhden liikaa Otti yhden liikaa
vihreä siirtymä vihreä siirtymä
Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa? Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa?
aku setä joulu sarja kuva aku setä joulu sarja kuva
mailman onnellisin kansa mailman onnellisin kansa
Tarkka jäbä Tarkka jäbä
nokia 3310 nokia 3310
Keltainen kortti Keltainen kortti
Tuhat Markkanen Tuhat Markkanen
Howdy partner! Howdy partner!
elämä on kummaa elämä on kummaa
 504 näyttökertaa, 2 viestiä, 1.47 MB, 1 tiedosto, 10.03.2025 15:48:19
[ + 1 | ]

PerusS

[78951] [Perus.png] [1.47 MB] [1200x1200] [] []
Perus.png

john cena

(5)  · 

perussuomalaiset

(81)
10.03.2025 20:26:29
#685779 [+-] Piilota Suosittele

>>685760
Ei, se puuhaa sun sängyssä.

Ajattele, vain 10 vuoden jälkeen säkin joudut vetään steroideja kuten tämä ilmiselvästi on tehnyt ikänsä, ja on silti liian ruipelo, ellet halua vanheta "arvokkaasti", fat boi.

En ole ikinä käyttänyt, mutta nelikymppisenä ei enää pärjää lapsille töissä tai missään ilman.

[ 2 viestiä | ]