Alex Jones Alex Jones
Lahta-tsentr Lahta-tsentr
kaljapäissään tuli leivottua kaljapäissään tuli leivottua
Isänmaan puolesta Isänmaan puolesta
Onko muille tulllut vastaavia kusetuksia Onko muille tulllut vastaavia kusetuksia
No mercy No mercy
Anna kakkua, ANNA SAKKOA SAATANA! Anna kakkua, ANNA SAKKOA SAATANA!
Pojat hassuttelee Pojat hassuttelee
Reipasta kävelyä Reipasta kävelyä
Perseotsa Perseotsa
Viskiä Viskiä
Dog Breed Deformities Dog Breed Deformities
Joulukalenteri 11. luukku Joulukalenteri 11. luukku
Joulukalenteri 8/2018: Joulupukin muorin palkkaneuvottelut Joulukalenteri 8/2018: Joulupukin muorin palkkaneuvottelut
Niin? Niin?
Rahalle vastinetta Rahalle vastinetta
Nii Nii
Kukkaset Kukkaset
pellet opissa pellet opissa
siitoin siitoin
Pikku Niilo22 kakkonen Pikku Niilo22 kakkonen
Metrossa tapahtuu Metrossa tapahtuu
Noinkin voi käydä Noinkin voi käydä
Australialainen kissa Australialainen kissa
 1 386 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.56 MB, 1 tiedosto, 22.03.2021 16:54:08
[ + 11 - | ]
👑 Katsotuin 22.03.2021.

kannatus

[52555] [fingerpori.png] [0.56 MB] [1080x732] [] []
fingerpori.png

perussuomalaiset

(81)  · 

fingerpori

(174)  · 

pääministeri

(45)  · 

corona

(79)
22.03.2021 18:25:23
#449926 [+-] Piilota Suosittele

Vihervassareilla on pelko perseessä kun persut on suosituin puolue. Hallitus on kyllä mokaillut huolella että se kärsii tulevissa paikallis ja eduskuntavaaleissa. Muistakaapa aikaa kun vihreet oli pikkupuolue ja eduskuntaa oli vaikea päästä. Kohta ovat taas poissa kun muutkin puolueet ajaa samoja ideoita. Kommarit ovat olleet aina vitsi. Ei maapallolla ole enää varsinaista kommunista valtiota. Ovat todenneet demokraattisen paremmaksi.

22.03.2021 18:36:28
#449929 [+1] Piilota Suosittele

Tältä osin olemme saapuneet tilanteeseen, missä miltään osin harkitaan toimenpiteitä joiltain osin. Siltä osin myöhemmin osaamme sanoa pohditaanko rajotuksia näiltä osin

23.03.2021 08:16:49
#450019 [+1] Piilota Suosittele

Coronaa tipultetiin suomeen ihan kivaan tahtiin. Ei tarkastuksia, ei vaatimuksia. Ei karanteenia. Hih. Ja siten täten teemme nyt näin koska se on näin ja noin koska me tehtiin näin ja noin.

[ 3 viestiä | ]