Höppänä Kim Höppänä Kim
Hmmmmmmmmmm Hmmmmmmmmmm
unelias kisse :3 unelias kisse :3
Yo dawg Yo dawg
Tissit Tissit
Mordor on paikannettu Pirkanmaalle Mordor on paikannettu Pirkanmaalle
Waifuainesta Waifuainesta
Tehokas vispilä Tehokas vispilä
-vertit performed by cats -vertit performed by cats
Kuin kaksi marjaa Kuin kaksi marjaa
Dr. Taalasmaa Dr. Taalasmaa
Dio seikkailee 9 Dio seikkailee 9
Hiekkasäkit leviää pöydälle Hiekkasäkit leviää pöydälle
Keittopäivä Keittopäivä
Tissit! Tissit!
Mikko tuu pois sieltä siellä on kisa menossa Mikko tuu pois sieltä siellä on kisa menossa
wtf wtf
Polteltu! Polteltu!
Mehujää Mehujää
Sööttiä Sööttiä
Valoshow Valoshow
Onneksi oli meatbag suojana Onneksi oli meatbag suojana
Nyt on hankalaa Nyt on hankalaa
Tismalleen! Tismalleen!
 510 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.47 MB, 1 tiedosto, 06.03.2025 02:17:36
[ + 1 | ]

tuninkia

[78809] [tuninkia.png] [0.47 MB] [640x467] [] []
tuninkia.png

tuning

(7)  · 

amis

(36)  · 

pakoputki

(20)
06.03.2025 03:47:02
#684812 [+-] Piilota Suosittele

Oi ollut hirmuinen vaiva laittaa se pöräytteleen tuosta siimavirityksestä ne sauhut.. Liikenteessä joskus valoissa talvella kiinnittää huomion, kun autoista ihan modaamatta vain toisesta putkesta tulee vesihöyry ja savu.

06.03.2025 18:53:09
#684886 [+1] Piilota Suosittele

>>684812 Amiksen aikana pari luokkakaveria kävi näyttämässä vanhaa
halliautoa 700 000km ajettua transportteria katsastuksessa.
Inssi laitto testerin putkeen ja polki kaasua. Ihmetteli, että
ompas muuten helevetin hyvät arvot tämänikäsessä ja ajetussa.

Jätkät koittaa pitää naamaa näkkärillä kun oli laittanut testerin
koristeputkeen ja auton oma putki varmaan vuoti/puhalsi sinne senverran
paineella, että anto lukemat.

Narinaa iskarista, mutta tuli leima. Halliopettaja ihmetteli, että
miten se meni läpi ilman, että autopuolella olisivat
puliveivanneet päästöt kuten siihenasti.

06.03.2025 22:23:53
#684928 [+1] Piilota Suosittele

>>684812
Kävin tänään Ruottissa. Sieltä takas tullessa ohituskaistalla körötteli joku amisauto nippanappa satasta yrittäessään ohi toista nippanappa satasta köröttelevää. Vilikuttelin vähän valoja niin löytihän se amisnisti sen kaasunki. Saatanallinen pölypilivi jäi jäläkeen ja kärryssä haisi kuollu rotta seuraavat 20 kilsaa. Piti ihan varalta pysähtyä huoltiksen parkkiin kattoon, että palaako mun auto vai mikä on hätänä. Kaiken lisäks vielä se nistihomosatanistipaska lähti heti seuraavasta rampista ylös.

Kyllä se on niin, että amiksen palkka on kuolema.

[ 5 viestiä | ]