Nigga Stephen Nigga Stephen
Aamuvirkkujen tyrannia Aamuvirkkujen tyrannia
Muutama webm 34 Muutama webm 34
Puolangan pessimistiryhmän rintanappeja Puolangan pessimistiryhmän rintanappeja
Lähetys Lähetys
Juhan visio suomesta Juhan visio suomesta
illalla vauhti päällä :3 illalla vauhti päällä :3
Gay Gay
Moonman - Sweet Dreams Moonman - Sweet Dreams
Korkkiviesti Korkkiviesti
Vitun Demarit Vitun Demarit
Se ruokkii miesten fantasioita Se ruokkii miesten fantasioita
Skeletor Skeletor
Nyt kävi näin.. Nyt kävi näin..
Khyllä Khyllä
Mitäs tuli sanottua >:3 Mitäs tuli sanottua >:3
Homo Homo
perhanan jalka perhanan jalka
Kovaa työtä Kovaa työtä
Proto-Jonne 2.0 Proto-Jonne 2.0
oh dog oh dog
Paljon onnea Muhammed! Paljon onnea Muhammed!
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Kauppisen Top Kek -hattu Kauppisen Top Kek -hattu
 390 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.24 MB, 1 tiedosto, 10.03.2026 17:14:29
[ + 1 | ]

viritettiin vähän

[86619] [2285e365222cc9e4.mp4] [3.24 MB] [576x1024] [15.87s] [] []

auto

(729)  · 

kaasu

(43)  · 

nitrot

 · 

tuning

(7)
11.03.2026 02:24:56
#741878 [+3] Piilota Suosittele

>>741697 Amiksessa autopuolella oli joku sankari ottanu niiden porukoiden kakkosautona
olleen seitennelikantin ilman lupaa, että tallilla virittelivät siihen
jonkun vanhasta purkukatepillarista nussitun turbon.

Vaati vähän työtä saada ahto toiminaan ja konettakin sai huudattaa urakalla, että turboa
sai heräämään, vaikka hukkaportti oli tukittuna.
Mutta kun turbo heräsi, niin johan tuli mustaa viivaa parkkipaikalle.

Päättivät pässit käydä heittämässä kaupungilla lenkkiä.
Parit liikennevalot lähti ihan kivasti eteenpäin, kunnes viimenen risteys ennen
amista, niin nousi nokkapelti tuulilasia vasten, kun kansi irtisanoi sopimuksensa.

Tarina ei kerro, että miten tämä volvon paskana oleva tuulilasi ja pikku konevika
seliteltiin tämän jätkän porukoille, että sillä ei varmaan ajeta ihan hetkeen...

11.03.2026 20:39:38
#742058 [+2] Piilota Suosittele

>>741969 No eiköhän tunnusteta molemmat, että tuon ikäne jätkä/t ei kysy sellasta
kysymystä, että kannattaako jonkin asian tekeminen, vaan onko se mahdollista :D

[ 4 viestiä | ]