Höh Höh
muhkeat viikset :3 muhkeat viikset :3
hidden hidden
Taas Pekkaa sorretaan Taas Pekkaa sorretaan
Unelomojen lupu setä Unelomojen lupu setä
perjantain aamu hartaus perjantain aamu hartaus
Löysin Jimbon netistä - 7:58 Löysin Jimbon netistä - 7:58
velienpoikojen velipojat velienpoikojen velipojat
Perus Kalpafanit Perus Kalpafanit
subwayssä subwayssä
ISMO | Paloittelusurma ISMO | Paloittelusurma
sipsiä :3 sipsiä :3
hitler hitler
1915 höyry kaivinkone 1915 höyry kaivinkone
Nugs Nugs
outoja paikkoja :3 ja asioita outoja paikkoja :3 ja asioita
Maistoivat äkäistä paprikaa Maistoivat äkäistä paprikaa
Hitler did nothing wrong Hitler did nothing wrong
imurille käyttöä :3 imurille käyttöä :3
Natsi-varusteita Natsi-varusteita
Kamerukset :3 Kamerukset :3
Korona Korona
oispa totta oispa totta
Miksi liikkua? Miksi liikkua?
 583 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.6 MB, 1 tiedosto, 27.02.2025 01:24:59
[ + 0 | ]

normi päivä ukrainassa

[78480] [normi_paiva_ukrainassa.png] [0.6 MB] [638x424] [] []
normi_paiva_ukrainassa.png

ukraina

(182)  · 

normi päivä

 · 

telamiina

 · 

sota

(192)
27.02.2025 01:51:58
#683039 [+-] Piilota Suosittele

Mitäs tossa, eihän noita telareita saa yleensä kosahtamaan edes niiden päällä hyppimällä. (Paitsi tietysti jos joku on tehny talibanit ja vähän 'herkistäny' mekanismia.)

27.02.2025 01:55:49
#683041 [+-] Piilota Suosittele

Ei nyt ihan köyhimpiä ole tuoltakaan lähössä turvapaikkashoppailemaan kun maanpuolustus ei kiinnosta, Hugo Bossia ja Adidasta joka nyt on siten slaavijuttu ja väärennetty mut kuitehnii rajalla takas ja maata puolustamaan saatana!

27.02.2025 03:40:20
#683064 [+-] Piilota Suosittele

>>683039 On tuosta väännetty, että ei pitäs laueta jantterin alla.
Ongelma on se, että otetaan karvan rotevampi kaveri ja sille varusteet
kyytiin niin ollaan 150kg lastissa jo sellaisenaan.
En lähtis vitsilläkään kokeilemaan sytyttimen toleranssia enää
tuossakohtaa. Eli kyllä siihen realistinen mahdollisuus on
että jantteri sen saa lähtemään.

Jokutovi sitten näky jotain ukrainan dronekuvaa, kun joku tuollainen
muutaman sankarin ryhmä oletettavasti käveli herkistettyyn
telamiinaan jysähdyksen koosta päätellen.

noim 10m perässä tullut viellä yritti kontata/ryömiä karkuun mutta
astujasta ainakin puolikas lähti puiden latvojen ylitse ja
välittömästi takana tullut vain katosi näkyvistä pilveen.

15.04.2025 19:31:07 | 19:36:05
#692611 [+-] Piilota Suosittele

>>683064
Mulla on sellanen muistikuva, ettei kaikkia telamiinoja tarvitse erityisemmin herkistää. Idea on se, että sä poistat sen koko sytyttimen joka on suunniteltu about ~150kg painolastille. Sit sen sytkän tilalle, sä laitat ihan tavallisen sakaramiinan. Tällöin se sakaramiina räjähtää kenen tahansa jalan alla, räjäyttäen tellun trotyylin mukanaan. Helpppoa ja kätevää eikö? Lisäkseen kuka tahansa idiootti osaa tuon herkistyksen tehdä, kun se on kerran sille näytetty.

Huom! Nyt en sit muista, oliko puhe Suomalaisista 10kg telamiinoista, vai ryssien 6kg telluista ? Saattaa olla myös, että sama kikka pätee molempiin. Ainakin Suomalaisen tellun räjäytin on 60g R-ainetta, joka on muuten sama määrä kuin sakaramiinassa. Toki sakaramiinassa on eri R-aine (trinitrotolueeni kun tellun primäärissä heksatolia)

[ 4 viestiä | ]