Partajäbät Partajäbät
asento! asento!
That great Bepis taste That great Bepis taste
Näköharhoja Näköharhoja
Vargin viimeiset päivät vankilassa Vargin viimeiset päivät vankilassa
Lainsäädäntösihteeri rikkoo lakia? Lainsäädäntösihteeri rikkoo lakia?
Hyvä palvelu Hyvä palvelu
"Henri on kakkapylly" "Henri on kakkapylly"
Isänmaallisuuden asiantuntija Isänmaallisuuden asiantuntija
Gandalf kertoo totuuden ja nauraa Gandalf kertoo totuuden ja nauraa
Formula Formula
Donald Trumpin varhaiset vuodet Donald Trumpin varhaiset vuodet
Alibi on paras Alibi on paras
puuvillan poimijat puuvillan poimijat
Kukaan ei tajuu mua Kukaan ei tajuu mua
Gluteeniton classic Gluteeniton classic
kurpitsa juttuja kurpitsa juttuja
Laskeutui pehmeästi päälleen Laskeutui pehmeästi päälleen
Jaimie Salmon Jaimie Salmon
Soon Soon
petting head petting head
haha haha
Unelmajobi Unelmajobi
tuu T H I C C I tuu T H I C C I
 538 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.94 MB, 1 tiedosto, 19.02.2025 20:38:51
[ + 3 | ]

hamstraajat

[78203] [hamstraajat.png] [0.94 MB] [947x766] [] []
hamstraajat.png

hamstraus

(5)  · 

nalle puh

(38)  · 

ihmiset

(18)  · 

typeryys

 · 

lakko

(15)
19.02.2025 20:54:02
#681528 [+-] Piilota Suosittele

Kuinkahan monelta löytyy viellä paskapaperia vuodelta 20.
Kyllä siinä on oikeasti kauppiaita naurattanut, kun tollot on hamstrannu
sontapaperia kuin maailmanlopun edellä...

19.02.2025 22:28:59
#681575 [+-] Piilota Suosittele

Jos jollakin on vielä jäljellä vuodelta 2020 paskispaprua, niin on säästänyt pikkuisen rahaa.
Vuonna 2020, 32 rullan embo paketti cittarissa 9,90€ = n.0,31€ / rulla, nyt sama paketti 16,95 = n.0,53€ / rulla.
Halvinta paskapaperia on joku turkista tai unkarista tuotu n.0,36€ / rulla maksava oops / coop jne halpamerkki, siis jumalauta suomessa halvin wc paperi on tuonti kamaa...

20.02.2025 01:40:19
#681624 [+1] Piilota Suosittele

>>681528 Taloyhtiön varastossa oli jollain koppi täynnä vessapaperia noihin aikoihin ja siellä niitä on vieläkin pakkaus tai pari. Eli kyllä. Näitä tapauksia todella löytyy.

20.02.2025 05:41:33
#681670 [+-] Piilota Suosittele

>>681638
Sori.
En ole treffi kamusi vaikka sellaisesta haaveilenkin, olen rapu e-suomesta, kiitos ihan hyvin menee kun miettii että tämä ja huominen niin on viikonloppu.

[ 8 viestiä | ]