V-voisitko olla y-ystäväni...? V-voisitko olla y-ystäväni...?
Dreadlord apustaja Dreadlord apustaja
Läski paska Läski paska
Robotteja viihteen eri aloilta Robotteja viihteen eri aloilta
Alikäytetty kuvakommentti ;__; Alikäytetty kuvakommentti ;__;
That's what she said! That's what she said!
Attack of vihermätä Attack of vihermätä
Juuh okei Juuh okei
Keksi tänne Keksi tänne
Oh shib Oh shib
vitunvihabobo.jpg vitunvihabobo.jpg
No welding No welding
Velho Velho
Helvetin hiki Helvetin hiki
symetria ebin symetria ebin
laksatiivitaavi laksatiivitaavi
Kissakuvakokoelma Kissakuvakokoelma
Huutonaurua Huutonaurua
Juksutettu Juksutettu
Lääkitys ihmiselle Lääkitys ihmiselle
Question shib Question shib
No nyt y,,ärrän No nyt y,,ärrän
höpö höpö
Ilmeeni animekanavalla Ilmeeni animekanavalla
 740 näyttökertaa, 7 viestiä, 6.28 MB, 3 tiedostoa, 12.02.2025 02:57:04
[ + 0 | ]

Eväsleivät

[77944] [20250212_015149.jpg] [2.08 MB] [2322x4128] [] []
20250212_015149.jpg
[77943] [20250212_015431.jpg] [2.05 MB] [2322x4128] [] []
20250212_015431.jpg
[77942] [20250212_015548.jpg] [2.16 MB] [2322x4128] [] []
20250212_015548.jpg

leipä

(65)  · 

makkra

 · 

paistettu

(6)  · 

vihreät uuniin

(9)
12.02.2025 16:33:25
#680030 [+-] Piilota Suosittele

Jos laitat makkaraa ni leikkaa se pituussuunnassa soiroiks. Pysyy paremmin leivän sisällä. Nyt toi näyttää aika haasteelta syödä ette sulta yks nakkimakkara putoo haukun jälkeen pois. Mut kyl tollasilla leivillä jaksaa yhen työpäivän

12.02.2025 17:30:07
#680040 [+-] Piilota Suosittele

>>680030
kyl tollasilla leivillä jaksaa yhen työpäivän

Riippuu työpäivästä. On sitä pärjätty 12 oluellakin (+8 olutta ja pohjat ennen töpäivää yöllä), mutta vain koska yleensä ryypätessä ei voi syödä.

Syönti vain iltapäivisin/iltaisin/nukkumaanmennessä ja silloin paljon, niin on pärjätty vuosia (muttei pärjätä enää).

13.02.2025 04:35:33
#680123 [+-] Piilota Suosittele

>>680093
Tumpin maksahan se siinä on. On sen verran punerrusta ja paisumusta, että ei sitä voi miksikään muuksi enää erehtyä kuvittelemaan. Aijai, mutta kyllä niitä onneksi saadaan tsairaaloista uusiakin tätä nykyä. Heehehe.

[ 7 viestiä | ]