Repostnikkiä häiritään Repostnikkiä häiritään
Clint Clint
Aamuseisokki Aamuseisokki
Ei vittu, Ernie! Se mikkää "leipäkori" ollu. Ei vittu, Ernie! Se mikkää "leipäkori" ollu.
Suomessakin tarpeen Suomessakin tarpeen
jaa jaa
Olkaamme tästä hyvin surullisia Olkaamme tästä hyvin surullisia
Ahdasmielisen aita kaatui Ahdasmielisen aita kaatui
Moi pitää mennä Moi pitää mennä
Snibeti snab syö sipsiä :3 Snibeti snab syö sipsiä :3
only in repostnik land only in repostnik land
Läski Paska vaihtaa sukupuolta Läski Paska vaihtaa sukupuolta
Mur Mur
False Positive - Frenzy (1/2) False Positive - Frenzy (1/2)
Kenway on kummitus Kenway on kummitus
Somalit on afrikassa Somalit on afrikassa
wanna yiff? wanna yiff?
Monty Python - Finland (w/ lyrics) Monty Python - Finland (w/ lyrics)
pakko ottaa pakko ottaa
aylmaoo aylmaoo
rääää rääää
Luolamiehen telkkari/lämmitin Luolamiehen telkkari/lämmitin
Haiseeko pumppa? Haiseeko pumppa?
On siellä paskaakin On siellä paskaakin
 890 näyttökertaa, 16 viestiä, 3.66 MB, 6 tiedostoa, 31.01.2020 18:32:02
[ + 8 | ]

Kasausohje sisältää tuotesijoittelua

[39092] [leib-(2).jpeg.jpg] [0.9 MB] [1600x2400] [] []
leib-(2).jpeg.jpg
[39091] [leib-(4).jpeg.jpg] [0.85 MB] [1600x2389] [] []
leib-(4).jpeg.jpg
[39090] [leib-(6).jpeg.jpg] [0.78 MB] [1599x2412] [] []
leib-(6).jpeg.jpg
[39089] [leib-(8).jpeg.jpg] [0.72 MB] [1600x2412] [] []
leib-(8).jpeg.jpg
[39088] [leib-(9).jpeg.jpg] [0.3 MB] [1280x960] [] []
leib-(9).jpeg.jpg
[39087] [leib-(10).jpeg.jpg] [0.13 MB] [1600x1200] [] []
leib-(10).jpeg.jpg

leipä

(65)  · 

kinkku

(26)  · 

mätöt

(5)
31.01.2020 18:38:36 | 18:39:12
#301300 [+2] Piilota Suosittele

Herkullisen näkönen leipä! Mä nautin myös noista miniluumutomaateista enemmän kuin normi tomaatista. 5/5

31.01.2020 19:07:02
#301314 [+-] Piilota Suosittele

>>301305 kyl maar leivän päällä hyvää. vähenee se maun terävyys sitä mukaa mitä enemmän sen kanssa syö asioita. vähän niinku kalakastikkeessa

01.02.2020 14:46:54
#301597 [+-] Piilota Suosittele

>>301475 oli vielä toinen vakassa. löin tomaatteihin kevyen suolan ja pippurin ihan vaan hifistelymielessä - ja...

ois pitäny lyyä lisää. ei maistunu missään.

[ 16 viestiä | ]