Rawwr! Rawwr!
S I M P S O N W A V E ざ謁は維ぽ コゆ慰ニ るゃ S I M P S O N W A V E ざ謁は維ぽ コゆ慰ニ るゃ
Päivän piristys Päivän piristys
hyvinkö pyörii? hyvinkö pyörii?
Hirtti itsensä munista kattoon Hirtti itsensä munista kattoon
ebin fail. ebin fail.
Tassu Tassu
ES on paras :D ja pulla :DD ES on paras :D ja pulla :DD
Bad boy Bad boy
Tekopyhän määritelmä Tekopyhän määritelmä
Venäläiset poliisit Venäläiset poliisit
Päivän safkat Päivän safkat
Vessalukemista :3 Vessalukemista :3
Jonne spurdo :D Jonne spurdo :D
Shadow cat Shadow cat
Wohvelilukki Wohvelilukki
Pysähdy roisto Pysähdy roisto
Haluaisin työntää korpun lerppuaukkoosi Haluaisin työntää korpun lerppuaukkoosi
Markobouu Markobouu
koiranlento koiranlento
kvaak kvaak
Saisikos olla rintapaloja? Saisikos olla rintapaloja?
Nigerialaiskirjeet Nigerialaiskirjeet
Nyt lähtee tuplabasarit jauhaan Nyt lähtee tuplabasarit jauhaan
 585 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 26.01.2025 15:55:08
[ + 2 | ]

DNA-testin tulos, 30% suomalainen, 10% skandinaavi

[77392] [Human_and_banana.gif] [0.16 MB] [1201x600] [] []
Human_and_banana.gif

human

(7)  · 

banana

26.01.2025 16:21:34
#676251 [+1] Piilota Suosittele

Eipä ollut isosta erosta kyse apinan kanssa, että oltas palmussa harrastamassa
kannibalismia banaania jauhaen.

Vähänniinkuin se vika korvien välissä ei tarvitse olla suuri, että
vahingot voivat olla mittaviakin.

26.01.2025 20:15:22 | 20:16:46
#676300 [+3] Piilota Suosittele

Vittu mitä sakkia saatana kukaan tiedä mistään mitään. Samankaltaisuus selittyy samankaltaisella välttämättömällä soluhengityksellä, aineenvaihdunnalla, solujen rakentumisella ja siten rakenteella yms. Myös siitä on kiistaa onko meillä kaikilla yhteinen kantaäiti ku kaikki tykkää bylsiä norskin shamaani-äitiä.

26.01.2025 21:30:35
#676331 [+1] Piilota Suosittele

>>676300 Vastaavasta olen kuullut juttua eräältä työtutulta, että entisellä
paikkakunnalla missä asui mahtoi olla se kuuluisa kantaäiti, joka on
sukua vähintään puolelle kunnassa asuville.

Ei varsinaisesti mitään hyvää kerrottavaa kyseisestä pitäjästä.

27.01.2025 01:27:23
#676414 [+1] Piilota Suosittele

>>676392 Oli kotoisin muualta, mutta asui muutaman vuoden tuossa pitäjässä
ennen muuttoa toisaalle. Oli sekopää naapuri joka tykkäsi munasillaan
ajella avovalmetilla siitä ohitse useita kertoja päivässä varmasti ihan selvinpäin.

Olipa vissiin kerran ainakin menossa soutelemaan kun oli vene perässä.
Ilman traileria narussa kiinni tuli tietäpitkin.
Ei koskaan kuulemma kysellyt sen airon perään mikä jäi hänen risteykseen.

Vittuillessaan meni myöhemmin saunan lämmikkeeksi.

Tuollaista tarinaa sieltä oli kertoa melko paljonkin.

27.01.2025 03:14:17
#676448 [+-] Piilota Suosittele

>>676414
Olet mahdollisesti elänyt turvallisen lapsuuden, kaikki eivät ole niin onnekkaita.

Jos laitoit saunapuiksi, mitä piippuneekeri sanoi? Se on meinaan.. no tajuat kyllä.

[ 15 viestiä | ]