Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
Vastustamatonta börheyttä :3 Vastustamatonta börheyttä :3
pieru, tuli ja börh pieru, tuli ja börh
Setämiehiä, setämiehiä kaikkialla Setämiehiä, setämiehiä kaikkialla
Jesus Christ how horrifying Jesus Christ how horrifying
Turku on liian taantumuksellinen Turku on liian taantumuksellinen
Kalun käyttöopas Kalun käyttöopas
project srb project srb
Muutama webm 2 Muutama webm 2
Kenway räppää Kenway räppää
Vittu saatana Vittu saatana
problems not found problems not found
buffin telaripiiska buffin telaripiiska
*nom* *nom*
Yksi ei yksinkertaisesti kävele Mourdoriin >:3 Yksi ei yksinkertaisesti kävele Mourdoriin >:3
niilon aamupaska niilon aamupaska
Muikea Muikea
puolalainen tuhoamisleiri puolalainen tuhoamisleiri
Rumia Nykänen Rumia Nykänen
kohti ääretöntä ja sen yli! kohti ääretöntä ja sen yli!
perjantai perjantai
juokse henkesi edEStä :--D juokse henkesi edEStä :--D
False Positive - Newton's Apple False Positive - Newton's Apple
jee mä sain korin jee mä sain korin
 515 näyttökertaa, 4 viestiä, 5.06 MB, 1 tiedosto, 18.01.2025 10:36:27
[ + 0 | ]

Tiede vs "Ravintotiede" osa 345286


carnivore

(13)  · 

lihansyönti

(11)  · 

hiilaripakotus

 · 

ravintotiede

19.01.2025 00:00:43
#674250 [+-] Piilota Suosittele

Carnivore on hyvä mutta tykkään vaaleasta (juuri siitä pahimmasta) ei-täysjyväleivästä ja kasvikset joita olen syönyt marraskuusta asti ja paljon, niitä jopa kaipaa. Kaloreista suurin osa tulee silti proteiinista ja rasvasta, ei leivän hiilareista.

Nyt kun juon 24 olutta päivässä, on kalorinsaanti kaljan hiilareiden ansiosta taattu, alkoholi ei muutu glukoosiksi vaan suoraan rasvaksi, mutta se on ensimmäinen rasva jota käytät energiaksi, nk. ruskea rasva.

19.01.2025 04:54:15
#674290 [+-] Piilota Suosittele

>>674264
Jos siirryn viinaan, en enää kontrolloi elämääni. Nyt se on heikkoa, mutta niin ovat promilletkin. Pystyn ajamaan joka päivä selvinpäin, tekemään töitäkin välillä, mutta ennenkaikkea treenaamaan, muuten kuolisin.

[ 4 viestiä | ]