futista futista
isän hyvät neuvot isän hyvät neuvot
Löysin arkistosta Uudenmaan sulun aikaisen meemin Löysin arkistosta Uudenmaan sulun aikaisen meemin
2024 Juhlaraha 2024 Juhlaraha
juokse ryssä juokse juokse ryssä juokse
kovat bileet kovat bileet
Väärä telkkari Väärä telkkari
hapsi treenaamassa hapsi treenaamassa
paavolla on jano paavolla on jano
Metsatöll, "Mees, kes teadis ussisõnu" Metsatöll, "Mees, kes teadis ussisõnu"
Hehe Hehe
käärijä käärijä
Hups, jotain repesi Hups, jotain repesi
“Heil there!” “Führer Kenobi” “Heil there!” “Führer Kenobi”
Giga chad Giga chad
Dicke Freundin Dicke Freundin
Olet homosex Olet homosex
Psykoosi nainen Psykoosi nainen
Pilves lomille :D Pilves lomille :D
Hapsi kompuroi Hapsi kompuroi
kättä toisten taskuun kättä toisten taskuun
rottailu on parasta reggae rottailu on parasta reggae
Perusnatsit Perusnatsit
Riikka Riikka
 449 näyttökertaa, 7 viestiä, 15.3 MB, 6 tiedostoa, 16.01.2025 01:42:15
[ + 0 | ]

Furnark

[77010] [1000017095.jpg] [2.08 MB] [4064x1832] [] []
1000017095.jpg
[77009] [1000017096.jpg] [2.74 MB] [4064x1832] [] []
1000017096.jpg
[77008] [1000017097.jpg] [2.5 MB] [4064x1832] [] []
1000017097.jpg
[77007] [1000017098.jpg] [2.61 MB] [4064x1832] [] []
1000017098.jpg
[77006] [1000017099.jpg] [2.58 MB] [4064x1832] [] []
1000017099.jpg
[77005] [1000017100.jpg] [2.78 MB] [4064x1832] [] []
1000017100.jpg

17.01.2025 02:46:47 | 02:48:10
#673704 [+-] Piilota Suosittele

>>673687
Mille muistille? Tuon näytönohjaimen 80 astetta furmarkissa? No emmä tiedä, ei se niin paha ole koska yksikään peli ei rasita näyttistä niin paljon kuin furmark. Jätä toi HW monitor taustalle, pelaa tunti jotain ja tsiigaa average/maksimit. Veikkaan että paljon pienemmät peleissä lämmöt

[ 7 viestiä | ]