Öyhöt on öyhöjä, niiden maailmassa natsit ja kommunistit ovat yhä vakavasti otettavia voimatekijöitä. Syytän tästä amerikkalaista sosiaalista mediaa, jota suomalaiset osaavat englannintaitonsa takia lukea ja omaksua, mutta jota eivät osaa käsitellä kriittisesti. Meillä ei ole amerikkalaisia ongelmia, emmekä me tarvitse amerikkalaisia ratkaisuja.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Persu-magat
Luolaston pojat
Persujen unelma paremmasta Suomesta
Kuntavaali-info persuille
Purra, Lindtman ja Tytti
Jembounteroiden mediat
Lähde ehdolle kuntavaaleihin
Aikuiset
Persujen uusi motto
Kertokaapa
Jussi Halla-aho pormestariksi
Keskusta, maatalouden asialla 🤦♂️
Irstas viesti
Persurobotti
Mitä 1900-luvun fasistit edellä, sitä 2000-luvun fasistit peräss