Veljekset kuin ilvekset Veljekset kuin ilvekset
Aika tavaransa kaupitsee. Aika tavaransa kaupitsee.
Halpaa sälää oli aikoinaan Halpaa sälää oli aikoinaan
Röi maanantai perrrkele Röi maanantai perrrkele
oma tietokone oma tietokone
On rohkeata sanoa ei On rohkeata sanoa ei
Yhet viel Yhet viel
Smug doggo Smug doggo
Papa-Kratos ei hyväksy Papa-Kratos ei hyväksy
Semmosta. Semmosta.
Harva on viel nelikymppisenä näin hyväs kunnos :D Harva on viel nelikymppisenä näin hyväs kunnos :D
мипо танец мипо танец
Valitse yksi suojelijaksesi, muut yrittävät tappaa sinut Valitse yksi suojelijaksesi, muut yrittävät tappaa sinut
Vaimo tykkää jaffasta Vaimo tykkää jaffasta
Opimme siis mitä tästä, padawan? Opimme siis mitä tästä, padawan?
Kuoli saatana :) Kuoli saatana :)
Kakadut, sademetsien Teppo Tulput Kakadut, sademetsien Teppo Tulput
Tunteet. Tunteet.
Infinity War pt2 spoilereita Infinity War pt2 spoilereita
Trumpin kirjasto paloi! Trumpin kirjasto paloi!
Aseeton Aseeton
Gibraltarin pyllytys Gibraltarin pyllytys
Mielenosoitus Pertinlaaksossa osa III Mielenosoitus Pertinlaaksossa osa III
Nokka Nokka
 561 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.34 MB, 1 tiedosto, 17.12.2024 13:18:29
[ + 1 | ]

wööö rtx tulille

[75879] [653ea83d1ed3a8ad.jpg] [0.34 MB] [1052x1052] [] []
653ea83d1ed3a8ad.jpg

paskaa

(159)  · 

alan wake

 · 

half life

(9)  · 

rekt

(24)
17.12.2024 16:12:14 | 16:17:58
#667093 [+2] Piilota Suosittele

Vitut ole 2004 OG versio, vaan päivitetty.
Vertaa tohon orkkikseen niin eroja kyllä löytyy ja vittuna.
Tossa 0:24 kohdassa sama mesta. Tota siiloa/vesisäiliötä
ollut edes orkkiksessa, eli paskaa puhuvat



Tossa on sulle hyvä RTX on/off vertailu

17.12.2024 18:24:15
#667138 [+3] Piilota Suosittele

>>667093
Arvasin että ilmestyt tähän kommentoimaan. Ryzen on ihan perseestä, mä hankin i7:n mun .308:n tilalle jolla pyörii pelit kunhan kysyy piippu oikeaan suuntaan.

21.12.2024 22:21:48 | 22:22:22
#668212 [+-] Piilota Suosittele

Jos lasketaan pelkät komponentit, @nakuankka , millä hinnalla pyörii GTA VI arviolta.

750W on ja 2Tb SSD on myös, ei tarvita koteloa tai mitään muuta kuin
muisti,
prossu,
emolevy,
näyttis
ja jos 750W ei riitä ni sitte 30 000 GW tms.

[ 8 viestiä | ]