Päivän safkat Päivän safkat
Maailman valtias Maailman valtias
Hoi, mie oon manne Hoi, mie oon manne
Äänestä vihreää 🤣 Äänestä vihreää 🤣
Sellaista elämä on osa 2 Sellaista elämä on osa 2
Akun krapula-aamu Akun krapula-aamu
Suomeni maa Suomeni maa
Scifiä Scifiä
Tyhmä nainen Tyhmä nainen
Joka viides helsinkiläinen saa asumistukea. Joka viides helsinkiläinen saa asumistukea.
Ku sattuu niin tottuu Ku sattuu niin tottuu
XD XD
Muutama kuva 10. Muutama kuva 10.
Pariisi ennen ja nyt! Pariisi ennen ja nyt!
Oikeistofoorumilla ihannoidaan terrorismia.. Oikeistofoorumilla ihannoidaan terrorismia..
Kehopositiivista Kehopositiivista
Trolli Putin Trolli Putin
Antimaterian salamurhakeikka Antimaterian salamurhakeikka
Sea urchins Sea urchins
miten ois tämmönen innovaatio? miten ois tämmönen innovaatio?
vihreät degrona vihreät degrona
Meanwhile in finland Meanwhile in finland
Tasa-arvo Tasa-arvo
korona rokoite silmään korona rokoite silmään
 738 näyttökertaa, 2 viestiä, 15.74 MB, 1 tiedosto, 02.12.2024 01:18:57
[ + 1 - | ]

ammattipainia

[75336] [New_Jack_VS_Gypsy_Joe_-_The_Most_Shocking_Pro_Wrestling_Match_Ev] [15.74 MB] [320x240] [381.85s] [] []

wrestling

(7)  · 

new jack

 · 

rasismi

(149)  · 

pahoinpitely

(12)  · 

neekeri

(1401)  · 

moniosaaja

(14)  · 

aivokirurgi

 · 

avaruusinsinööri

 · 

jauhohengi

 · 

kokaiini

(35)
02.12.2024 09:34:04
#663442 [+-] Piilota Suosittele

Toi New Jack oli hyvä, ku noitten tyyliin kuulu vetää otsa auki partaterällä ku yleisön silmä vältti, että tulee vähän lisää draamaa otteluun.

02.12.2024 17:00:38
#663561 [+-] Piilota Suosittele

>>663442 joo mut katoin tota darkside of the ring dokkaria.. new jack veti välillä ihan unnolla yli.. yhessä ottelussa muistaakseni joku RED alko jo suoraan vittuilee ennen matsia ja jotai auko päätä ja sit matsissa veti 5 kertaa new jackia nyrkillä nenään ja new jack puukotti sitä sitten ihan kunnolla, terällä minkä se katkas jostai freddy grueger käsineestä... ois saanu 15 vuoden tuomion mut uhri peru syytteet.. ni jenkeissä ainaki jossai osavaltiois sillä pääsee vapaaks...

[ 2 viestiä | ]