Tuttuja muutti sellaseen kämppään, jossa oli tiettävästi asunut joku naishenkilö yhden koiran(rotan) kanssa. Huoltoukko oli siellä viellä vaihtamassa lattiamattoa kun tultiin saadun avaimen kanssa tutkimaan paikkoja. Kirosi sitä, että miten oletettavasti naisoletettu voi tietoisesti elää sellaisessa sikolätissä, missä koira on saanut vapaasti järsiä kaiken mihin on yltänyt ja ihan sisäsiistiksikään ei ollut oppinut. Tiesi kertoa, että pitkä oli ollut prosessi, että se saatiin häädettyä viimein asunnosta. Kaapit oli jo vaihdettu, mutta kusenhaju oli ollut tarkastuksen jälkeen viellä senverran vahva siivouksen jälkeenkin, että päättivät viellä vaihtaa koko maton, koska koirankusen polttama sieltä ja täältä.
Tuumittiin, että ei tänne tänään oltu muuttamassa muutenkaan, että hoitaa ihan rauhassa paikat kuntoon. Maton vaihdettua ja oletettavasti viikon tuuletuksen jälkeen ei enää kamojen kanssa tullessa ainakaan enää haissut.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Ukraina vai kuun pinta?
onko jääkiekossa tarpeeksi maahanmuuttajia
world longest poo
Sonja vauhdissa
Saarioisten uusin einesherkku
TULTA!
Paint-joulukalenteri luukku 15; Joulutarina VII
hr paskaa
Hapsilla rankka viikonloppu
Pehmeä lattia
pokemon
Kosovo
Bensa-aseman vessan käyttöohje (tulosta ja aseta!)