Kylmä Kylmä
Peruna @hapsin makuun Peruna @hapsin makuun
BUK-Kake Randelin BUK-Kake Randelin
May The Chuck Norris Be With You May The Chuck Norris Be With You
Olen ihan samaa mieltä Olen ihan samaa mieltä
Kissen waifu Kissen waifu
75 vuotta Leningradin piirityksen murtamisesta 75 vuotta Leningradin piirityksen murtamisesta
jumppaa jumppaa
Ylibörh :3 Ylibörh :3
Voisinko päästä nukkumaan myös Voisinko päästä nukkumaan myös
Ismo kuvakommentti Ismo kuvakommentti
Tavaraa myynnissä ilman tupakkaa ja pornoa Tavaraa myynnissä ilman tupakkaa ja pornoa
the garfielf (la)saga comes to an end the garfielf (la)saga comes to an end
Seposta on moneksi Seposta on moneksi
Aavikon koettelemukset Aavikon koettelemukset
Läski Paska strippiklubilla Läski Paska strippiklubilla
Mmmm märkä nenärengas Mmmm märkä nenärengas
Juokse juokse Juokse juokse
Aika suolainen hinta noinkin turhasta esineestä Aika suolainen hinta noinkin turhasta esineestä
kissojakin kiinnostaa kissojakin kiinnostaa
Jokerin aamutoimet Jokerin aamutoimet
Suomalaisten innovaatioita Suomalaisten innovaatioita
arvo arvo
Miesten äänioikeutta vastaan Miesten äänioikeutta vastaan
 543 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.43 MB, 1 tiedosto, 11.11.2024 15:39:03
[ + 2 - | ]

Videopelien vuosi

[74620] [d7c5d400ec6905df.jpg] [0.43 MB] [1220x809] [] []
d7c5d400ec6905df.jpg

videopelit

(9)  · 

woke

(116)  · 

roskaa

11.11.2024 17:32:16
#659044 [+4] Piilota Suosittele

Jos nuo pelit ei olis nyt flopannut, niin muutaman vuoden päästä tilanne olis
viellä pahempi pelaajan näkökulmasta. Sen verran paljon noista on tullut
tukkaan, että se melkein pakottaa miettimään, että halutaanko me tehdä
bisnestä vai sijoittajien piikkiin tuputtaa agendaa.

11.11.2024 17:44:24
#659052 [+-] Piilota Suosittele

Onneks Deadlock on sentäs hauska spel ja 20 päivä tulee S.T.A.L.K.E.R 2. Toki vaan luotan siihen et Stalkkokagone on hyvä, aika näyttää.

11.11.2024 22:27:09
#659175 [+-] Piilota Suosittele

>>659171
Hei, sano mulle se yks vitun roolipeli jonka mä oon unohtanu?

Se oli erittäin LOTR tyylinen, eli defaulttina sulla oli maagi, haltija, ihmis soturi ja kääpiö. Toki niitä pysty vaihtaa mut pelin kaikki cut-scenet oli tolla defaultilla. Sä aloitit kylästä, ekoja tehtäviä oli etsiä sille velhokoulun oppilaalle eri paikkoja pitkin kylän mappia, sitten viemäreissä oli se rat catcher ja viemäreiden sokkelo, sekä muutenkin paljon tekemistä enen ku pääsit edes kylästä pois. Sitte baarissa sun porukka myrkytettiin (juotettiin känniin ja baarimikko laitto tippoja juomiin) jonkqa jälkeen sun porukka heräs sieltä merirosvo laivasta?

Sanooko mitään? No ei sano, tiesin.

(Ai niin, muistaakseni nimessä oli sana Triad tai joku sellanen. Mulle tulee vaan kokoajan mieleen "Rise of the triad" joka on taas ihan eri peli, vieläpä doom tyylinen räiskintä)

11.11.2024 23:28:38 | 23:37:35
#659195 [+-] Piilota Suosittele

>>659175
Emmä oo sellanen vanhan koulukunnan hikikainalo joka tietäs kaikki roolipelit, pelaan aika tunnettuja pelejä, baldurs gate, morrowind, diablo 2, homm3, propilkki, fallout, warcraft 3 ja classic wow.
Mut kyllähän tuo jollekkin forgotten realms sarjan pelille kuulostas jos se on tyyliin 2000 luvun peli.

12.11.2024 00:13:15 | 00:13:43
#659211 [+-] Piilota Suosittele

>>659206
Mä tuijotin myös sitä sanaa "Helms" joka oli lähellä, kaikki on lähellä mutta kun ei.

Pool of radiancen taistelukartat on tälläsiä, eli kokoajan still kuvaa joka vaihtuu toiseen kun esim siirrät ukkelia. Lisäks toi fontti on outo, ei ollut tollanen


Se peli mitä mä haen toimi siten, että ne hahmot teki kävely animaatiota sekä kun teit loitsun se näkyi hahmojen liikkeessä. Silti joo, me puhutaan DOS tyyppisestä pelistä mitä mä pelasin Pentium I 233Mhz koneella. Se voi hyvinkin olla ton pool of radiancen kopio, tai jälkeläinen jokin? Realmssin pelilistasta en löydä

10.08.2025 13:06:26
#711157 [+-] Piilota Suosittele

cutscene kuulostaa eye of the beholderilta
loput enemmän hillsfarilta joka oli kyllä aika paska
olisko menny sekasin keskenään nämä

[ 10 viestiä | ]