Turri vai therian? Turri vai therian?
Siivouspäivä Siivouspäivä
Suklaata Suklaata
oletteko te kuulleet linuxista oletteko te kuulleet linuxista
kokki muistelee kokki muistelee
eeva vitun huora :D eeva vitun huora :D
ei sitte saatana ei sitte saatana
Kiinalainen selittää sodasta Ukrainassa Kiinalainen selittää sodasta Ukrainassa
kertoi tarinan kertoi tarinan
jos vetää nopeet niin selvii aamuks jos vetää nopeet niin selvii aamuks
näin se vain menee näin se vain menee
Tinker bell Tinker bell
Neekeri Neekeri
animejäbä voitti animejäbä voitti
muista juoda muista juoda
nikki kay handjob nikki kay handjob
Helena koivu ja vihreät nuoret Helena koivu ja vihreät nuoret
normipäivä raksalla normipäivä raksalla
parempaa vihapuhetta parempaa vihapuhetta
Hieman vahva puudutus Hieman vahva puudutus
tekniik tekniik
Intialaiset taas vauhdissa Intialaiset taas vauhdissa
handjob handjob
Hapsi hoitoon! Hapsi hoitoon!
 803 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.82 MB, 1 tiedosto, 02.04.2024 11:40:38
[ + 2 - | ]

Uutta Disneytä

[69382] [tiedosto.mp4] [0.82 MB] [460x612] [16.64s] [] []

woke

(115)

neekeri

(1397)

paska

(482)

disney

(65)
02.04.2024 12:20:51
#611080 [+-] Piilota Suosittele

Rotten tomato ei varsinaisesti enää ainakaan tänäpäivänä tarjoa
kovinkaan puolueetonta arvostelua. animaatio itsessään tuli ihan uutena
tuttavuutena, mutta jo äkkivilkaisulla on vaikea kuvitella, että kannattaa
sen enempää tutustuakkaan, kuin mitä nyt näki.

Tais jäähä Sammakko ja Prinsessa disnin viimeseksi oikeasti hyväksi animaatioksi,
jossa päähenkilö ja tausta oli tummaa etnistöä.

02.04.2024 18:02:06
#611154 [+1] Piilota Suosittele

Toivottavasti saadaan tää disneyn woke-homma opettavaiseksi muualla, ne on hävinny miljardeja tämän takia.

Old Guard on hyvä woke-leffa, ja jatko-osakin on jo valmis mutta eivät laita esitykseen jostain syystä.

02.04.2024 18:25:36
#611181 [+1] Piilota Suosittele

>>611154
Joku sen sanoi hyvin, Disneyn ei pidä wokettaa Arielia neekeriksi vaan olisivat keskittyneet oikeisiin tarinoihin eikä muuttamaan vanhaa. Tuhannen ja yhden yön tarinoita riittää, Aladdin on ainoa johon sitä on hyödynnetty. Afrikan maita on osattu hyödyntää, Liejuna kuninkas, Tarzan, Madagaskar jne jne. Toki ne eivät ole prinsessaleffoja, mutta pointti on selvä. Mieluimmin omaa tarinaa, jos päähenkilön on pakko olla neekeri.

02.04.2024 20:06:11
#611215 [+1] Piilota Suosittele

>>611181 No johan siellä on Lumikki jonkinlaisessa limbossa,
kun pakka on sekaisin oikein kunnolla. Latino kerettiin lumikiksi
valita, mutta kiitos Pätkä Lannisterin joka toi julki, että miten ikävää
on palkata oikeita lyhytkasvuisia kääpiö rooliin. Niin mestas
sillä sitten muilta mahdollisuuden tienata näyttelijän roolilla.

Vaiana on myös työn alla, mutta siihenkin piti päärooliin kuulemma
etsiä joku tummahipiäisempi, kun aito saaristolais taustainen ei
ollut tarpeeksi etnisen näköinen.

[ 5 viestiä | ]