etpäs karkaa etpäs karkaa
riskitekijä riskitekijä
scämmi scämmi
Mitä helvettiä Jyväskylä? ;D;D Mitä helvettiä Jyväskylä? ;D;D
Cnina ei ne perälävet Cnina ei ne perälävet
Helikopteri Helikopteri
Psykoosi Iikka vauhdissa Psykoosi Iikka vauhdissa
Asiantuntija ja THL Asiantuntija ja THL
hobbits to isengard hobbits to isengard
Lord jeebus Lord jeebus
pottukaappari :3 pottukaappari :3
auts :) auts :)
Kanachili "I <3 U" Kanachili "I <3 U"
kela gold kela gold
on niillä kiire jonnekkin on niillä kiire jonnekkin
Heitä jo! Heitä jo!
Esittely Esittely
En halua olla ainoa joka näki tämän ;____________; En halua olla ainoa joka näki tämän ;____________;
chuck norris saa koronan chuck norris saa koronan
Naiset tietää asioita!? Naiset tietää asioita!?
Ilmastohomo Ilmastohomo
sota oli lähellä sota oli lähellä
Jos on Coronan takia pulaa vessanpaperista Jos on Coronan takia pulaa vessanpaperista
Nyt pannaan Nyt pannaan
 677 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.99 MB, 1 tiedosto, 10.11.2024 15:51:49
[ + 2 | ]

luomuhirvi

[74599] [luomuhirvi.png] [0.99 MB] [660x750] [] []
luomuhirvi.png

hirvi

(22)  · 

luomu

(5)  · 

hampurilainen

(74)
10.11.2024 20:15:45
#658910 [+-] Piilota Suosittele

>>658873 Perhana kun Kylmänen pistettiin rahoiksi sen tehtaan palon jälkeen, ne teurasjätehampurilaiset oli parasta paskaa mitä sillä rahalla sai. Se oli harrastusporukan monen ryyppyviikonlopun vakioruoka pannulla voissa paistettuna, juustolla ja majoneesillä.

10.11.2024 20:46:01 | 20:46:56
#658915 [+-] Piilota Suosittele

>>658910 Kerkesinkin unohtamaan Kylmäsen tuotteet. Kilohinta tuotteessa oli senverran
parempi moneen muuhun verrattuna, että huonomman laadun kärsi viellä irvistelemättä.

Täälläpäin ei niiden tuotteita tainnut pahemmin olla hyllyssä, että en
edes tiennyt, että konkassa jo parivuotta.

10.11.2024 20:54:00
#658917 [+1] Piilota Suosittele

>>658915 Tänne asti niitä tuli paikalliseen Prismaan, mutta sitten yhtäkkiä ne katosivat ja tilalle tuli 10 senttiä kalliimmat HK:n purilaiset, aloin selvittelemään asiaa ja syyksi selvisi sen Rantsilan teurastamon palo ja se, että joko vakuutus ei korvannut tai omistajat tyytyivät lunastushintaan, mutta toimintaa ei kuitenkaan ole enää jatkettu.

[ 5 viestiä | ]