Politiikkanappula osa 776 Politiikkanappula osa 776
Haittasuomalainen sananvapaus Haittasuomalainen sananvapaus
anime tanssi anime tanssi
Semmoiset sitten eilen Semmoiset sitten eilen
Sitä parempaa töhrimistä.. Sitä parempaa töhrimistä..
Taikatemppu, oho! Taikatemppu, oho!
Terveiset persuille Terveiset persuille
tissit tissit
Tais löytyä mainosten töhrijä Tais löytyä mainosten töhrijä
night city night city
Koulumatka Koulumatka
Kunnon pelle hermanni Kunnon pelle hermanni
Paras leffa Paras leffa
lanteet lanteet
Rippikuvat Rippikuvat
koira koira
tissit tissit
Marinaa ja narinaa. Marinaa ja narinaa.
Tärkein ateria Tärkein ateria
Riia ja napalmi Riia ja napalmi
Pillu mielessä Pillu mielessä
Nyt et karkaa >:) Nyt et karkaa >:)
#vainapexjutut #vainapexjutut
Pari kuvaa vain Pari kuvaa vain
 833 näyttökertaa, 13 viestiä, 5.07 MB, 1 tiedosto, 21.04.2024 05:21:19
[ + 1 | ]

Burger

[69983] [tiedosto.mp4] [5.07 MB] [720x1280] [18.81s] [] []

hampurilainen

(74)
21.04.2024 11:03:52
#615704 [+2] Piilota Suosittele

Täysin turha keko, tuollaiset kokit pitäisi pieksää. Hampurilaisen idea on se, että sen voi syödä käsin.

21.04.2024 11:08:23 | 11:08:57
#615708 [+1] Piilota Suosittele

Kaks tavan purgeria kasattu päällekkäin.
Tuollasessa kokonaisuudessa on se perusongelma, ettei ihmisen
anatomialla leuat aukea niinpaljoa, että tuosta palaa puree järkevästi.

Tokko sitä halkasijaa voi kasvattaa, että tehdään pihveistä ja sämpylöistä
isompia, niin ei tarvi burgereista tehä lähes syömäkelvottomia kerrostaloja.

21.04.2024 15:37:58
#615757 [+2] Piilota Suosittele

>>615745 kyllä burgerin perusidea on se, että sen voi syödä
käsipelissä. Menee hienosteluksi, jos sitä ruvetaan ravintolassa
veitsellä ja haarukalla silpomaan lautasella.
Ottaa sitten rehellisen pihvin ja perunaa jos sitä pitää
työkalujen kanssa syödä.

21.04.2024 22:32:44
#615859 [+2] Piilota Suosittele

>>615745
Ei vaan aina lautaselta veitsellä ja haarukalla.

Mites ku saat Jaskan Grilliltä tollasen käteen täynnä sotkevia kastikkeita ja yhden arkin vessapaperia.

Jaska pysyy 2m^2 kopissaan kyllä hyvin turvassa.

22.04.2024 00:26:11
#615880 [+1] Piilota Suosittele

>>615859 Tuossa pari viikkoa takaperin tuli kokemus juurikin
tuollaisesta kunnon grilliburgerista. Olisin toivonut, että
olisi ollut matalempi, että siitä olisi saanut puraistua
palan ilman, että kastikkeet ovat nenäontelossa.

4/5 Burgeri 1kg 12e joten massaa ja makua oli rahan edestä, mutta
karvan sottainen syötävä autossa.

22.04.2024 05:04:55
#615900 [+1] Piilota Suosittele

>>615872
mutta söisin mukisematta.

Söisin varsinkin kännimässyissä mutta ton ois voinu tehdä kahtena erillisenä hampurilaisena, sellaisena myös syön noi kerrostalot, tai söin kun vielä noita söin.

>>615880
1kg 12e

No siinä saa isompikin mies ottaa vähän rauhallisemmin. Metsätöissä pidän 400g lihapullapussia mukana toisinaan, enkä saa sitä kerralla alas ilman taukoja, mutta siihen voi vaikuttaa se, että maha on täynnä kaljaa ja HartSportin energia/suola-juomaa.

22.04.2024 15:34:59 | 15:36:00
#615959 [+-] Piilota Suosittele

>>615900 Melko nätisti menee tuollainen viellä alas juoman kanssa.
Inttiaikoina oli vähän paremmassa iskussa, niin sotkun grillillä
tilasin setin joka oli makkaraperunat kebab lihalla, kebab pihvillä, jauhelihapihvillä
täyslihapihvillä, hk makkara lenkillä, kananmunalla ja lihapulla.
Eli koko lisäravinnelista ylhäältä alas. Perus grillilaatikko
ei pysynyt enää kiinni, kun oli niin täynnä.

Tilausta tehdessä yks alikeisari takana hieman hymyili, että meinaakko
syyä tuon vai jääkö huomiselle loput. Tuumin, että jos todistettavasti
vedän tuon setin tässä seisomalta, niin ostatko toisen, että saa evään
autohallillekkin.

No sinä iltana ei ollu enää nälkä, kun autohallilla läppäriltä
leffaa tuijottaessa viimeisteli ilmaisen setin, joka epävirallisesti
nimettiin kuskin iltapalaksi.

[ 13 viestiä | ]