dino dino
Jesse Jutila Jesse Jutila
Koira Koira
Poliisit Poliisit
pelaa :3 pelaa :3
Millastas viinaa toi absintti on? Millastas viinaa toi absintti on?
Usan järjestelmä Usan järjestelmä
Remontti-Reiska lähtee kuntavaaleihin, lähde sinäkin! Remontti-Reiska lähtee kuntavaaleihin, lähde sinäkin!
moi isi moi äiti mä' oon tyttö moi isi moi äiti mä' oon tyttö
pieru pieru
Hyvin meni Hyvin meni
Semmottiis Semmottiis
Rape Trap Rape Trap
yhy yhy
Jarna Jarna
koiro koiro
Älykäs nainen 🤦‍♂️ Älykäs nainen 🤦‍♂️
Vihapuolue >:( Vihapuolue >:(
Jotain tuttua? Jotain tuttua?
Hampaaton läski jauhelihalla Hampaaton läski jauhelihalla
Marina lehmänkaupoilla Marina lehmänkaupoilla
hyvää huomenta :3 hyvää huomenta :3
Pussy Power Pussy Power
sipilää lyötiin taas sipilää lyötiin taas
 667 näyttökertaa, 8 viestiä, 12.48 MB, 3 tiedostoa, 10.11.2024 00:12:19
[ + 1 - | ]

Luuseri, silmä ja woke

[74560] [tiedosto_1.mp4] [12.18 MB] [1280x720] [121.88s] [] []
[74559] [tiedosto_2.jpg] [0.05 MB] [509x640] [] []
tiedosto_2.jpg
[74558] [tiedosto_3.jpg] [0.25 MB] [1493x1337] [] []
tiedosto_3.jpg

luuseri

(5)  · 

hintti

(90)  · 

woke

(116)  · 

silmä

(51)  · 

trump

(333)  · 

natsi

(251)  · 

vaalit

(57)  · 

2024

(11)  · 

usa

(202)
10.11.2024 00:43:00
#658721 [+-] Piilota Suosittele

Niin no, konservatiiveilla niin Suomessa kuin Amerikassakin on aika samanlaiset näkemykset monestakin asiasta kuin muslimeilla. Silti he kuvittelevat olevansa toistensa vihollisia, vaikka olisi luontevaa, jos he yhdistäisivät voimansa. Se olisi hirvittävää, mutta luontevaa.

10.11.2024 15:45:03
#658852 [+1] Piilota Suosittele

Siinäkohtaa, kun otti puheeksi komerossa olon normaalin penkin sijaan, niin
aloin jo aavistuksen epäillä aavistuksen kovemman luokan trolliksi.
Harvalla on munaa mennä noin nolaamaan itseään julkisesti ihan läpällä.

Toivon todellakin, että kyseessä on vain julkinen trollaus, eikä oikea
piruparka jolla on ihan oikeasti jo kiire ammattilaisen mielenterveystyöntekijän pakeille.

10.11.2024 23:16:32
#658942 [+-] Piilota Suosittele

>>658934 Se tässä oikeasti vähän jopa pelottaakkin, että tuo voi tänäpäivänä
olla täysin oikeakin tapaus. Se tämänpäivän nettitrollauksissa onkin ongelma,
että pahimmillaan trollin teksteistä löytyy enemmän järkeä ja logiikkaa,
kuin oikesti happivajeesta kärsivän.

[ 8 viestiä | ]