Jos koomikko on tylsä, kandee vittuilla sille Jos koomikko on tylsä, kandee vittuilla sille
Frank bendele Frank bendele
Koira kävelyttää omaan tahtiin Koira kävelyttää omaan tahtiin
Jeesus täällä taas. Nyt ainakin olet kuullut Jeesus täällä taas. Nyt ainakin olet kuullut
logoja logoja
Demonstroitu Totuus Demonstroitu Totuus
Instant Karma for Obnoxious Douche Instant Karma for Obnoxious Douche
Kola-Börhit Kola-Börhit
Kuvaotokset #46 Kuvaotokset #46
Kannatti uhrata metsänhengille Kannatti uhrata metsänhengille
iloinen vauva iloinen vauva
Aurinkopaneelit Aurinkopaneelit
jekku jekku
Jättää sormenjälkiä ikkunaan Jättää sormenjälkiä ikkunaan
NN NN
Torstain muinaisjumala Torstain muinaisjumala
Pupu pöntöllä Pupu pöntöllä
RS kollaasi RS kollaasi
Pizzakuski toimittaa Pizzakuski toimittaa
Nautings Nautings
Nussitaan aika-avaruutta Nussitaan aika-avaruutta
Faija anna mun ajaa mökkitie lupaan että saunaan vettä vien... Faija anna mun ajaa mökkitie lupaan että saunaan vettä vien...
paras tanssityyli paras tanssityyli
amis amis
 603 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.07 MB, 2 tiedostoa, 09.11.2024 01:13:32
[ + 1 | ]

Twitter, tai mikä lie X

[74522] [tiedosto_1.png] [0.04 MB] [664x398] [] []
tiedosto_1.png
[74521] [tiedosto_2.png] [0.03 MB] [660x313] [] []
tiedosto_2.png

twitter

(175)  · 

vasemmisto

(216)  · 

voi harmi

09.11.2024 12:20:47
#658564 [+-] Piilota Suosittele

Helpompaa vain sallia oikeasti vapaa puhe. Jos siitä mielensä pahoittaa, niin
aina on vaihtoehto heittää takaisin jotain. Uskottavuutta toki lisää se, jos
vasta-argumentilla on mitään muuta pohjaa kuin harhakuvat nautituista luonnontuotteista.

09.11.2024 12:40:05
#658570 [+1] Piilota Suosittele

>>658567 Vitut ne mihinkään lähe. Sitä tyypillistä kitinää siitä, että miten maailma
on täynnä vääryyttä ja asioille pitää tehdä jotain, mutta jopa tyypilliset
eloapinat saa senverran aikaiseksi, että menee sinne kadulle istumaan.
Nämä ulisijat ei sitäkään.

[ 11 viestiä | ]