:'( :'(
röhräh röhräh
Pauliina ostaa lasolia ja somessa saa riidan mistä tahansa Pauliina ostaa lasolia ja somessa saa riidan mistä tahansa
kumpi? kumpi?
Intensiivinen katse Intensiivinen katse
owo owo
uuniin uuniin
Millon nää sit toimii...? Millon nää sit toimii...?
Kannatti nähdä vaivaa :) Kannatti nähdä vaivaa :)
Liisa jaakonsaari meni trolliin Liisa jaakonsaari meni trolliin
Ei vittu hehe Ei vittu hehe
Sipilä Sipilä
Ebin Ebin
Istuskelen tässä vain :3 Istuskelen tässä vain :3
PyörälläPäästäni PyörälläPäästäni
nunvasarat nunvasarat
Jonkinlainen jeesus Jonkinlainen jeesus
Parempaa kuin mikään Radio Aallolla soiva Parempaa kuin mikään Radio Aallolla soiva
Paska sai palkkansa Paska sai palkkansa
Die hard Die hard
Mee nyt vittuun HD Mee nyt vittuun HD
Seppo Bond Seppo Bond
Upi äijien iltaa Upi äijien iltaa
Slaavien sushi Slaavien sushi
 624 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 31.10.2024 00:37:08
[ + 0 | ]

Näin se on ennenkin tehty

[74237] [c2469f624c3ff38f.jpg] [0.22 MB] [1170x1581] [] []
c2469f624c3ff38f.jpg

ammattimies

(7)  · 

ammattilainen

(14)  · 

asentaa

(5)  · 

tikkaat

(25)  · 

katuvalo

31.10.2024 01:12:57
#656403 [+1] Piilota Suosittele

Mikä helevetin suurempi voima tuota estää kaatumasta ?
Ei tuo varsinaisesti näytä olevan oikein kiinni missään ja ainoa
kitkapinta vähän tuosta asfaltin reunasta.

31.10.2024 18:39:51
#656487 [+-] Piilota Suosittele

>>656403
Narulla se on ihan alhaalta kiinni, en lähtisi tohon hommaan vaikka hulluja työt joskus ovat kun pitää esim. kiinnittää levyjä levyn päällä kun trukki nostaa sinut viiteen metriin, ja levy jonka päällä olet ilman valjaita koska "ne on nössöille" on kiinni yhdellä vinkalla, joskus siinä on kuormalava kiinni ei millään.

Kyllä mä ne siis tarkistan itse, mutta se heiluu viidessä metrissä niin että sun pitää olla melko humalassa siellä :D

31.10.2024 20:07:20
#656514 [+-] Piilota Suosittele

>>656487 Joskus nuorempana tuli firmassa huoltohommia tehdessä kiipeiltyä melko
epämääräisissä paikoissa enemmän luottamukseen kuin mihinkään varsinaisesti
kiinteään nojatessa.

31.10.2024 23:10:56
#656556 [+-] Piilota Suosittele

>>656545 Sehän on viellä kiinteäksi laskettava alusta.
Sanoisin, että noin samoissa korkeuksissa katonrajassa putkilinjan kiinnikkeitä
poratessa seisoen nosturikiskon päällä menee samaan kategoriaan.

31.10.2024 23:22:29
#656561 [+1] Piilota Suosittele

>>656556
No ei kyllä mene. Siis jäisiä roskapuita joista tehdään klapeja joissa ei ole edes kuorta.

Oja takana 4m syvä 8-12metrin lisäksi, sinne puolelle piti kiivetä ja laittaa se pressutetuksi vapailla painoilla, siinä vasta kiipeilyä. Onneksi olin humalassa.

01.11.2024 17:28:48
#656674 [+-] Piilota Suosittele

>>656403
Narulla kii puskurissa ja koukussa. En silti menis ite enkä toellakaan päästäis ketään tuollaiseen paikkaan nousemaan. Toisaalta eihän tikkailta saa edes työskennellä.

[ 9 viestiä | ]