katumus katumus
Aina sama biisi Aina sama biisi
Chk Chk
Kahvi lämmittää pakkasaamuna :) Kahvi lämmittää pakkasaamuna :)
Muumipappa harjoittelee Muumipappa harjoittelee
speedrunnaus speedrunnaus
Tarjoilija! Yksi maito! :3 Tarjoilija! Yksi maito! :3
Tune for Two Tune for Two
Goatse Ressu (klassikoita) Goatse Ressu (klassikoita)
Lääh,,, puuh,,, konfederaatti vittu,, Lääh,,, puuh,,, konfederaatti vittu,,
Ryppy lääkärinä osa VI Ryppy lääkärinä osa VI
Gym boss on poistunut Gym boss on poistunut
Perjantain kunniaksi Perjantain kunniaksi
Eskon kiitospäivä (garfieldminusgarfield) Eskon kiitospäivä (garfieldminusgarfield)
Syökää santaa t. Ruby Syökää santaa t. Ruby
Burgerimies servaa Burgerimies servaa
/ __ \ / __ \
Pääristä :D Pääristä :D
medick medick
不出熱水 不出熱水
Kukko kiekuu Kukko kiekuu
Nyt suudelkaa Nyt suudelkaa
From my cold, dead hands From my cold, dead hands
Start your engaynes♂ Start your engaynes♂
 616 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 31.10.2024 00:37:08
[ + 0 | ]

Näin se on ennenkin tehty

[74237] [c2469f624c3ff38f.jpg] [0.22 MB] [1170x1581] [] []
c2469f624c3ff38f.jpg

ammattimies

(7)  · 

ammattilainen

(14)  · 

asentaa

(5)  · 

tikkaat

(25)  · 

katuvalo

31.10.2024 01:12:57
#656403 [+1] Piilota Suosittele

Mikä helevetin suurempi voima tuota estää kaatumasta ?
Ei tuo varsinaisesti näytä olevan oikein kiinni missään ja ainoa
kitkapinta vähän tuosta asfaltin reunasta.

31.10.2024 18:39:51
#656487 [+-] Piilota Suosittele

>>656403
Narulla se on ihan alhaalta kiinni, en lähtisi tohon hommaan vaikka hulluja työt joskus ovat kun pitää esim. kiinnittää levyjä levyn päällä kun trukki nostaa sinut viiteen metriin, ja levy jonka päällä olet ilman valjaita koska "ne on nössöille" on kiinni yhdellä vinkalla, joskus siinä on kuormalava kiinni ei millään.

Kyllä mä ne siis tarkistan itse, mutta se heiluu viidessä metrissä niin että sun pitää olla melko humalassa siellä :D

31.10.2024 20:07:20
#656514 [+-] Piilota Suosittele

>>656487 Joskus nuorempana tuli firmassa huoltohommia tehdessä kiipeiltyä melko
epämääräisissä paikoissa enemmän luottamukseen kuin mihinkään varsinaisesti
kiinteään nojatessa.

31.10.2024 23:10:56
#656556 [+-] Piilota Suosittele

>>656545 Sehän on viellä kiinteäksi laskettava alusta.
Sanoisin, että noin samoissa korkeuksissa katonrajassa putkilinjan kiinnikkeitä
poratessa seisoen nosturikiskon päällä menee samaan kategoriaan.

31.10.2024 23:22:29
#656561 [+1] Piilota Suosittele

>>656556
No ei kyllä mene. Siis jäisiä roskapuita joista tehdään klapeja joissa ei ole edes kuorta.

Oja takana 4m syvä 8-12metrin lisäksi, sinne puolelle piti kiivetä ja laittaa se pressutetuksi vapailla painoilla, siinä vasta kiipeilyä. Onneksi olin humalassa.

01.11.2024 17:28:48
#656674 [+-] Piilota Suosittele

>>656403
Narulla kii puskurissa ja koukussa. En silti menis ite enkä toellakaan päästäis ketään tuollaiseen paikkaan nousemaan. Toisaalta eihän tikkailta saa edes työskennellä.

[ 9 viestiä | ]