Suomen autokanta vanhenee käsiin Suomen autokanta vanhenee käsiin
Tekopyhät valehtelijat ja tyrannit Tekopyhät valehtelijat ja tyrannit
Joppe farmaseuttina Joppe farmaseuttina
hajosiko tojotasi hajosiko tojotasi
Verstappen Verstappen
eiliens eiliens
venäläinen pingviini venäläinen pingviini
Vlanna Purin? Vlanna Purin?
vihreiden puoluekokous vihreiden puoluekokous
Kuu ukko laulu Kuu ukko laulu
Jou mata mou uhuh jou jou kill da whitey Jou mata mou uhuh jou jou kill da whitey
mainos mainos
Ipa ja Lumikki Ipa ja Lumikki
Hohto Hohto
Muista Anoa Muista Anoa
uusi laji uusi laji
Näkymä Näkymä
läheltä piti läheltä piti
Nyt tiedämme Nyt tiedämme
baseball slide baseball slide
kylmää vettä kylmää vettä
jonnet ei muista jonnet ei muista
Apache pikkujoulut 1998 Apache pikkujoulut 1998
keskusta keskusta
 615 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 31.10.2024 00:37:08
[ + 0 | ]

Näin se on ennenkin tehty

[74237] [c2469f624c3ff38f.jpg] [0.22 MB] [1170x1581] [] []
c2469f624c3ff38f.jpg

ammattimies

(7)  · 

ammattilainen

(14)  · 

asentaa

(5)  · 

tikkaat

(25)  · 

katuvalo

31.10.2024 01:12:57
#656403 [+1] Piilota Suosittele

Mikä helevetin suurempi voima tuota estää kaatumasta ?
Ei tuo varsinaisesti näytä olevan oikein kiinni missään ja ainoa
kitkapinta vähän tuosta asfaltin reunasta.

31.10.2024 18:39:51
#656487 [+-] Piilota Suosittele

>>656403
Narulla se on ihan alhaalta kiinni, en lähtisi tohon hommaan vaikka hulluja työt joskus ovat kun pitää esim. kiinnittää levyjä levyn päällä kun trukki nostaa sinut viiteen metriin, ja levy jonka päällä olet ilman valjaita koska "ne on nössöille" on kiinni yhdellä vinkalla, joskus siinä on kuormalava kiinni ei millään.

Kyllä mä ne siis tarkistan itse, mutta se heiluu viidessä metrissä niin että sun pitää olla melko humalassa siellä :D

31.10.2024 20:07:20
#656514 [+-] Piilota Suosittele

>>656487 Joskus nuorempana tuli firmassa huoltohommia tehdessä kiipeiltyä melko
epämääräisissä paikoissa enemmän luottamukseen kuin mihinkään varsinaisesti
kiinteään nojatessa.

31.10.2024 23:10:56
#656556 [+-] Piilota Suosittele

>>656545 Sehän on viellä kiinteäksi laskettava alusta.
Sanoisin, että noin samoissa korkeuksissa katonrajassa putkilinjan kiinnikkeitä
poratessa seisoen nosturikiskon päällä menee samaan kategoriaan.

31.10.2024 23:22:29
#656561 [+1] Piilota Suosittele

>>656556
No ei kyllä mene. Siis jäisiä roskapuita joista tehdään klapeja joissa ei ole edes kuorta.

Oja takana 4m syvä 8-12metrin lisäksi, sinne puolelle piti kiivetä ja laittaa se pressutetuksi vapailla painoilla, siinä vasta kiipeilyä. Onneksi olin humalassa.

01.11.2024 17:28:48
#656674 [+-] Piilota Suosittele

>>656403
Narulla kii puskurissa ja koukussa. En silti menis ite enkä toellakaan päästäis ketään tuollaiseen paikkaan nousemaan. Toisaalta eihän tikkailta saa edes työskennellä.

[ 9 viestiä | ]