Ihana rakas ruokittu Ihana rakas ruokittu
Paskapuhetta? Paskapuhetta?
Nyt se sekos lopullisesti Nyt se sekos lopullisesti
estehyppy estehyppy
Börheys bölli bienen kalan. Börheys bölli bienen kalan.
gloryhole gloryhole
Humanismi Humanismi
Tunteeni kun veronpalautukset on tilillä Tunteeni kun veronpalautukset on tilillä
Vanhoja rahoja saatana Vanhoja rahoja saatana
pitkä yö takana pitkä yö takana
Muista Muista
Mario ja Bowser Mario ja Bowser
Prinsessa kasvatuksen tulos Prinsessa kasvatuksen tulos
Lisää vanhaa kuvaa Lisää vanhaa kuvaa
ei saa kiusia ei saa kiusia
ettäs tiedätte ettäs tiedätte
Ei pikseliäkään ole photoshopattu! Ei pikseliäkään ole photoshopattu!
576384utrjgnf 576384utrjgnf
Treffeillä Treffeillä
Tissit Tissit
hieno sivuluisu hieno sivuluisu
kepattia leikaan kepattia leikaan
Anaaliin Anaaliin
Säännöt Säännöt
 644 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.28 MB, 3 tiedostoa, 29.10.2024 23:26:28
[ + 3 - | ]

Hulluja, Islam, Koivu

[74216] [tiedosto_1.jpg] [0.12 MB] [1080x1362] [] []
tiedosto_1.jpg
[74215] [tiedosto_2.jpg] [1.06 MB] [2304x4096] [] []
tiedosto_2.jpg
[74214] [tiedosto_3.jpg] [0.1 MB] [680x629] [] []
tiedosto_3.jpg

hullu

(114)  · 

islam

(207)  · 

koivu

(6)
30.10.2024 00:21:43
#656106 [+2] Piilota Suosittele

>>656088
Yks työkaveri selittti töissä just tikkari-teorian miten hipeille ja eloapinoille asioita opetetaan. Noniin. Fazer veti muuim tikkarit pois markkinoilta koska pahvipillit ei sopinu karkkitahnan kans, se irtos. Noniin, muinka monta muumi tikkaria Fazer valmistaa vuodessa? No siis se mitataan miljoonissa, joka marketista ja kioskista niitä löyty. Paljonko se tekee päästöjä se Fazer hä?! Jos me lasketan nyt vittu MILJOONIA muumitikkareita jotka tehtiin IHAN TURHAAN ni paljonko päästöjä se vitun tehdas teki HÄ MITÄ!??!

(Mut ei puhuta siitä paljonko Fazer työllistää, tuottaa valtiolle rahaa sekä myös osallistuu ilmastotavotteisiin. Kun ne saa kiukkuseks, ei ne puhu tälläsistä asioista. Nerokasta, eikö?)

30.10.2024 06:43:14
#656120 [+1] Piilota Suosittele

Mistähä nuokaan vitun kusipäät edes tietää että on bensasyöppö? Diesel luultavammin kun on isompi katiska ja pasko ilmaa juuri yhtää enempää kuin näitten elokapinoitten vapet.

30.10.2024 08:17:14
#656124 [+-] Piilota Suosittele

onneksi jokainen tuommoinen ilkivallan ja heippalapun vastaanottaja myöntää itselleen kalliin katumaasturinsa olevan turha peniksenjatke ja siirtyvän siltä istumalta polkupyöräilyyn
eikä suinkaan kosta ainoalla jäljelle jääneellä keinollaan eli kuluttamalla muutaman tankillisen vaikka tyhjäkäynnillä

30.10.2024 23:59:56
#656371 [+1] Piilota Suosittele

Porukka niinqu vittu jossain tokiossa delaa vittu ilmansaasteisiin ja se ilma on niinqu vittu iha harmaata kun vitun suomalaiset ajelee jeepeillä metsäpolkuja pitkin et saa maksettua lämmityksen ja maksalaatikkonsa.
Vitun suomalaiset, olemme kyllä pahoja ihmisiä, suomenlahdenkin olemme saastuttaneet välinpitämättömyydellämme.

31.10.2024 00:46:39
#656389 [+-] Piilota Suosittele

oon melkein viherhippiaktivisti itekkin kun tyhjensin yhen mannen golfin rotiskon renkaat kun rahtihame tykkäs parkkeerata jatkuvasti perin virheellisesti :D häshtäk elopainokapina

[ 8 viestiä | ]