Oon tää kissa Oon tää kissa
Raudoittajat halpaa, betoni kallista Raudoittajat halpaa, betoni kallista
putte putte
selaushistoria selaushistoria
VITUN PRO TRUKKIKUSKI :DD VITUN PRO TRUKKIKUSKI :DD
unelma helsingissä unelma helsingissä
MS Paint MS Paint
Pylly Pylly
raakutuhot raakutuhot
sanna tanssii sanna tanssii
vähä protestia vähä protestia
trump fiction trump fiction
pekka pouta pekka pouta
pikkumetsää ollaan tekemässä pikkumetsää ollaan tekemässä
Pornoa Pornoa
melekone mulukku melekone mulukku
raakkutuhot raakkutuhot
Tissit Tissit
ylläri ylläri
kaunista taidetta kaunista taidetta
eikös pitänyt olla ilmastohätätila eikös pitänyt olla ilmastohätätila
videy peli videy peli
Nariseva ovi Nariseva ovi
kimillä uusia aseita kimillä uusia aseita
 646 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.28 MB, 3 tiedostoa, 29.10.2024 23:26:28
[ + 3 - | ]

Hulluja, Islam, Koivu

[74216] [tiedosto_1.jpg] [0.12 MB] [1080x1362] [] []
tiedosto_1.jpg
[74215] [tiedosto_2.jpg] [1.06 MB] [2304x4096] [] []
tiedosto_2.jpg
[74214] [tiedosto_3.jpg] [0.1 MB] [680x629] [] []
tiedosto_3.jpg

hullu

(115)  · 

islam

(207)  · 

koivu

(6)
30.10.2024 00:21:43
#656106 [+2] Piilota Suosittele

>>656088
Yks työkaveri selittti töissä just tikkari-teorian miten hipeille ja eloapinoille asioita opetetaan. Noniin. Fazer veti muuim tikkarit pois markkinoilta koska pahvipillit ei sopinu karkkitahnan kans, se irtos. Noniin, muinka monta muumi tikkaria Fazer valmistaa vuodessa? No siis se mitataan miljoonissa, joka marketista ja kioskista niitä löyty. Paljonko se tekee päästöjä se Fazer hä?! Jos me lasketan nyt vittu MILJOONIA muumitikkareita jotka tehtiin IHAN TURHAAN ni paljonko päästöjä se vitun tehdas teki HÄ MITÄ!??!

(Mut ei puhuta siitä paljonko Fazer työllistää, tuottaa valtiolle rahaa sekä myös osallistuu ilmastotavotteisiin. Kun ne saa kiukkuseks, ei ne puhu tälläsistä asioista. Nerokasta, eikö?)

30.10.2024 06:43:14
#656120 [+1] Piilota Suosittele

Mistähä nuokaan vitun kusipäät edes tietää että on bensasyöppö? Diesel luultavammin kun on isompi katiska ja pasko ilmaa juuri yhtää enempää kuin näitten elokapinoitten vapet.

30.10.2024 08:17:14
#656124 [+-] Piilota Suosittele

onneksi jokainen tuommoinen ilkivallan ja heippalapun vastaanottaja myöntää itselleen kalliin katumaasturinsa olevan turha peniksenjatke ja siirtyvän siltä istumalta polkupyöräilyyn
eikä suinkaan kosta ainoalla jäljelle jääneellä keinollaan eli kuluttamalla muutaman tankillisen vaikka tyhjäkäynnillä

30.10.2024 23:59:56
#656371 [+1] Piilota Suosittele

Porukka niinqu vittu jossain tokiossa delaa vittu ilmansaasteisiin ja se ilma on niinqu vittu iha harmaata kun vitun suomalaiset ajelee jeepeillä metsäpolkuja pitkin et saa maksettua lämmityksen ja maksalaatikkonsa.
Vitun suomalaiset, olemme kyllä pahoja ihmisiä, suomenlahdenkin olemme saastuttaneet välinpitämättömyydellämme.

31.10.2024 00:46:39
#656389 [+-] Piilota Suosittele

oon melkein viherhippiaktivisti itekkin kun tyhjensin yhen mannen golfin rotiskon renkaat kun rahtihame tykkäs parkkeerata jatkuvasti perin virheellisesti :D häshtäk elopainokapina

[ 8 viestiä | ]