Kersantti Dornan Kersantti Dornan
Joka päivä sama lanka Joka päivä sama lanka
surisee saatanasti surisee saatanasti
Ryppyreiän esittelyä Ryppyreiän esittelyä
Lesbo lokki Lesbo lokki
Ruusu Ruusu
tuukko testaa tuukko testaa
Tyylikäs mies Tyylikäs mies
naiset naiset
mittamiehet vs 5G-karen mittamiehet vs 5G-karen
Hurja tappelu Hurja tappelu
Gepardi Gepardi
ottia tuota ottia tuota
Nigga sai mitä halusi Nigga sai mitä halusi
I have no tits I have no tits
vittu eeva vittu eeva
lamppu lamppu
Kyllä vahingossa kuristuisi hengiltä Kyllä vahingossa kuristuisi hengiltä
anna lisää anna lisää
mä tuun kellottaan sua mä tuun kellottaan sua
Digimummo sammu ni otin kuvan Digimummo sammu ni otin kuvan
Vuff ja uimaan Vuff ja uimaan
kuka oot kuka oot
älytön domino älytön domino
 670 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.48 MB, 1 tiedosto, 17.10.2024 07:59:05
[ + 2 | ]

Väärin raportoitu

[73983] [tiedosto.png] [0.48 MB] [1080x1808] [] []
tiedosto.png

tuulivoima

(8)
17.10.2024 16:34:26
#653496 [+-] Piilota Suosittele

Olisihan se ikävää, jos raportti sisältäisi oikeita haittoja, jotka
mahdollisesti torppaisivat myllyhankkeita.
Jos kellään ääniokeutta pitäjässään on, että saako myllyä/myllyjä pystyttää
edes näköpiiriin, niin suosittelen kieltämään.

Ei noista perkeleistä mitään iloa kyllä ainakaan ole.
Yhtään halvempaa sähköä ei pistokkeesta tule mutta viereisestä luonnonpuistosta
asti näkee lapojen viuhuvan ja sopivalla kelillä ikäänkuin ukkosta/lentokonetta
muistuttava jyrinä kantautuu noin 5km päästä.

17.10.2024 22:04:06
#653578 [+1] Piilota Suosittele

Mulla on metsää tuulipuiston vieressä en saa mitään korvauksia mun raja niin siihen loppuu ilmeisesti vaikutusalue. Sinänsä aika ärsyttävää kun ei huvita käydä edes makkaraa enää paistamassa se humina vituttaa.
Metsäkanalinnut on kadonneet ja muutkin elävät vähentyneet en toki metsästä mutta kyllä luonnossa saisi olla lintuja.

17.10.2024 23:05:07
#653608 [+-] Piilota Suosittele

>>653578 Se ääni on sopivalla tuulella kieltämättä melko rasittava.
Tosin melkolailla myllyjen vierestä lähtee seuran metsästysmaita ja ihmeen
hyvin siellä tuntuu ainakin metsäkanalintuja viihtyvän.
Eli kaipa se luontokin mukautuu noihin, mutta en usko, että
kantoja ainakaan on kasvattanut.

[ 3 viestiä | ]