Luolasto is kill Luolasto is kill
avainsäilö avainsäilö
honk honk honk honk
Poliittinen väkivalta Poliittinen väkivalta
576384utrjgnf 576384utrjgnf
Muistoja Muistoja
Mustaa ja makiaa 1/3 Mustaa ja makiaa 1/3
pitkä yö takana pitkä yö takana
ketterä kuin pantteri ketterä kuin pantteri
höhöheinä höhöheinä
360 drifting in apeland 360 drifting in apeland
Pörssivesi Pörssivesi
King Diamond - Intro and Arrival (Live San Antonio, Texas 2024) King Diamond - Intro and Arrival (Live San Antonio, Texas 2024)
olawi olawi
Hello every nyan Hello every nyan
Vanhoja elokuva mokia Vanhoja elokuva mokia
autokorjaamo pajeet autokorjaamo pajeet
ettäs tiedätte ettäs tiedätte
loistavaa tarroitustyötä loistavaa tarroitustyötä
Possujuna Possujuna
Ihana nainen Ihana nainen
Super aids apina Super aids apina
Matka-aikoja Matka-aikoja
autovisa ketä auto? autovisa ketä auto?
 670 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.48 MB, 1 tiedosto, 17.10.2024 07:59:05
[ + 2 | ]

Väärin raportoitu

[73983] [tiedosto.png] [0.48 MB] [1080x1808] [] []
tiedosto.png

tuulivoima

(8)
17.10.2024 16:34:26
#653496 [+-] Piilota Suosittele

Olisihan se ikävää, jos raportti sisältäisi oikeita haittoja, jotka
mahdollisesti torppaisivat myllyhankkeita.
Jos kellään ääniokeutta pitäjässään on, että saako myllyä/myllyjä pystyttää
edes näköpiiriin, niin suosittelen kieltämään.

Ei noista perkeleistä mitään iloa kyllä ainakaan ole.
Yhtään halvempaa sähköä ei pistokkeesta tule mutta viereisestä luonnonpuistosta
asti näkee lapojen viuhuvan ja sopivalla kelillä ikäänkuin ukkosta/lentokonetta
muistuttava jyrinä kantautuu noin 5km päästä.

17.10.2024 22:04:06
#653578 [+1] Piilota Suosittele

Mulla on metsää tuulipuiston vieressä en saa mitään korvauksia mun raja niin siihen loppuu ilmeisesti vaikutusalue. Sinänsä aika ärsyttävää kun ei huvita käydä edes makkaraa enää paistamassa se humina vituttaa.
Metsäkanalinnut on kadonneet ja muutkin elävät vähentyneet en toki metsästä mutta kyllä luonnossa saisi olla lintuja.

17.10.2024 23:05:07
#653608 [+-] Piilota Suosittele

>>653578 Se ääni on sopivalla tuulella kieltämättä melko rasittava.
Tosin melkolailla myllyjen vierestä lähtee seuran metsästysmaita ja ihmeen
hyvin siellä tuntuu ainakin metsäkanalintuja viihtyvän.
Eli kaipa se luontokin mukautuu noihin, mutta en usko, että
kantoja ainakaan on kasvattanut.

[ 3 viestiä | ]