pakasti huoransa pakasti huoransa
Elämä vuonna 2030 Elämä vuonna 2030
valo bete :D valo bete :D
WC paperi WC paperi
vesi vesi
Fug yah! Fug yah!
Rob Zompi Rob Zompi
ryöstö, ryöstö,
perse perse
Faaraokisu Faaraokisu
Sairaan paha kaatuminen Sairaan paha kaatuminen
pizza lähetti pizza lähetti
JPF-nosto oy JPF-nosto oy
Shroomepsteins didn't shroom himself Shroomepsteins didn't shroom himself
taidolla tai tuurilla taidolla tai tuurilla
Eebens leebens Eebens leebens
Hassu kissa Hassu kissa
Enso Enso
Apuva! Apuva!
Picard piccolo kikkolo Picard piccolo kikkolo
testattu sotilas testattu sotilas
Tre hohotustande pictaschoonen Tre hohotustande pictaschoonen
Aarnio Aarnio
George of the jungle! George of the jungle!
 721 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.44 MB, 1 tiedosto, 05.10.2024 20:23:33
[ + 2 | ]

Päivän lautanen

[73749] [tiedosto.jpg] [0.44 MB] [2008x999] [] []
tiedosto.jpg

ruoka

(403)  · 

kana

(136)  · 

annos

(10)  · 

safka

(16)  · 

mättö

(66)
05.10.2024 21:40:01 | 21:41:26
#651504 [+1] Piilota Suosittele

Muuten ihan buenon näköstä, mutta mulla ei mee kalija ruokajuomana eikä noi rehutkaan houkuttele. Tomaatti ja kurkku kyllä menee, mutta miks ihmeessä nää oot silponu sen kurkun tommoseks? Ei ku onks tää ny joku henkinen kosto, että kaikki kikulin muotoset pitää leikellä >:D

ES. Ihmettelin, että on sulla oudon näköstä perunamuusia, mutta lähempi tarkastelu paljastikin sen riisipuuroksi.

05.10.2024 23:38:12
#651536 [+1] Piilota Suosittele

Näyttää hyvältä sen mitä tuosta paskasta kuvasta näkee.

Mutte itse en käytä olutta ruokajuomana. En missään tilanteessa.

05.10.2024 23:40:34
#651539 [+-] Piilota Suosittele

>>651494
Mulla on sellain mihin mahtuu yks muna kerrallaan. Siinä tulee kiire laittaa pojille ja ittelleen useita leipiä kun muna on vain yksi ainesosa ruisburgerin välissä.

06.10.2024 08:51:49
#651574 [+-] Piilota Suosittele

>>651536
Mä luulen että toi valkonen lautanen + perunasalaatti luo aivan helvetin ison kontrastin verrattuna muuhun kuvaan, jolloin kameralla on vähä vaikeuksia kohdistaa kuvaa. Muutenkin toi Catin 42 on arvoltaan 250e puhelin joten sen 10Megaselta kameralta ei voi liikaa odottaa

[ 18 viestiä | ]