täs on nyt tämmönen täs on nyt tämmönen
Ra Huo Ra Huo
Sinne lähti eväät :3 Sinne lähti eväät :3
ykäsanni täs.. morjens... kyrpä mielessä.. joten.. panemisiin... ykäsanni täs.. morjens... kyrpä mielessä.. joten.. panemisiin...
Universumi Universumi
Remontti-Reiska lähtee kuntavaaleihin, lähde sinäkin! Remontti-Reiska lähtee kuntavaaleihin, lähde sinäkin!
A cruel jews' thesis A cruel jews' thesis
nyt on näin nyt on näin
trap trap
VIP baardit :3 VIP baardit :3
yhy yhy
On niissä fast&furious leffoissa jotain hyvääkin On niissä fast&furious leffoissa jotain hyvääkin
koiro koiro
Tyhmyys Tyhmyys
Vasemmiston puolueohjelma Vasemmiston puolueohjelma
Luolasto Luolasto
tassuttelua :3 tassuttelua :3
Jesse Jutila Jesse Jutila
youtube algoritmi youtube algoritmi
The Real Pokebusters The Real Pokebusters
Usan järjestelmä Usan järjestelmä
Namskista Namskista
kiinteistöjen hinnat laskussa kiinteistöjen hinnat laskussa
Neeger tulee rinnettä alas Neeger tulee rinnettä alas
 1 028 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.23 MB, 1 tiedosto, 03.04.2019 15:36:11
[ + 10 - | ]

Pata-sedön sieni-sinihome-sibuli-ananaa-oliivipistsa

[27181] [bists.jpg] [0.23 MB] [826x995] [] []
bists.jpg

luolasto inside

 · 

mättö

(66)  · 

pitsa

(55)  · 

oma tekemä

 · 

nom

03.04.2019 15:37:38
#181334 [+-] Piilota Suosittele

Ananaa for the heitters :^)
On muuten oikeesti hyvää jos ei ylikäytä ja kombottaa vaikkapa just sinihomeen kanssa.
100% luomu käsityö voimin itse murjottu paitsi ne täytteet paitsi basilika on oma kasvattama

03.04.2019 15:38:59
#181336 [+-] Piilota Suosittele

>>181333 Emmää käytä myllättyä teurasjätettä mun pistsoissa sori.
Jauhelihaa oisin tunkenu mut siinä vaiheessa ku aloin tekee lättyjä huomasin et se on vielä jääkaapissa. Jäi sitte laittamatta

04.04.2019 04:50:27
#181589 [+-] Piilota Suosittele

>>181496 kaikkeen tottuu kokeilemalla. omalla kohalla oon vaa järkeilly et "hei tästä aineesta X on vitusti reseptejä, sen käytössä voi siis olla perää. otetaanpas tosta joku testiin tieteen nimissä" ja hups keikkaa yhtäkkiä mikä tahansa maistuu. koostumuksilla tai suutuntumilla selittely kuulostaa vaan siltä et ihminen on tottunu hunajaan ja pumpuliin :D

04.04.2019 08:10:18
#181642 [+-] Piilota Suosittele

>>181589
Sinihomejuusto ja oliivit ei nyt vaan sovi minun suuhun. Maistuvat ihan kauheilta. Sienet ei oikeastaan maistu miltään, mutta tuntuvat ällöttäviltä. Ei jatkoon...

[ 11 viestiä | ]