luovutan luovutan
Keith Richards Keith Richards
Festarit Festarit
Saksan tulevaisuus Saksan tulevaisuus
:> kohtasivat vertaisensa mylveröt :3 :> kohtasivat vertaisensa mylveröt :3
Suomityty eksyi Lähi-itäkeskukseen Suomityty eksyi Lähi-itäkeskukseen
Muutama webm 35 Muutama webm 35
cat.exe boot cat.exe boot
17 vuoden jälkeen 17 vuoden jälkeen
Kyrvänjatke Kyrvänjatke
Aamuvenyttelyt Aamuvenyttelyt
Tuloksia! Tuloksia!
haaveile isosti haaveile isosti
Hodari Hodari
Turpille lisävaruste Turpille lisävaruste
kiva darra kiva darra
Skinien paluu Skinien paluu
Pomotappelu Pomotappelu
Sama istuin Sama istuin
Jamalin homma Jamalin homma
Hyvää juhannusta Hyvää juhannusta
ostakko perrää? ostakko perrää?
Löydettiin sun puhelin Giovanni Löydettiin sun puhelin Giovanni
Suomalais-ugrilaisten kansojen alkuperä Suomalais-ugrilaisten kansojen alkuperä
 1 028 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.23 MB, 1 tiedosto, 03.04.2019 15:36:11
[ + 10 - | ]

Pata-sedön sieni-sinihome-sibuli-ananaa-oliivipistsa

[27181] [bists.jpg] [0.23 MB] [826x995] [] []
bists.jpg

luolasto inside

 · 

mättö

(66)  · 

pitsa

(55)  · 

oma tekemä

 · 

nom

03.04.2019 15:37:38
#181334 [+-] Piilota Suosittele

Ananaa for the heitters :^)
On muuten oikeesti hyvää jos ei ylikäytä ja kombottaa vaikkapa just sinihomeen kanssa.
100% luomu käsityö voimin itse murjottu paitsi ne täytteet paitsi basilika on oma kasvattama

03.04.2019 15:38:59
#181336 [+-] Piilota Suosittele

>>181333 Emmää käytä myllättyä teurasjätettä mun pistsoissa sori.
Jauhelihaa oisin tunkenu mut siinä vaiheessa ku aloin tekee lättyjä huomasin et se on vielä jääkaapissa. Jäi sitte laittamatta

04.04.2019 04:50:27
#181589 [+-] Piilota Suosittele

>>181496 kaikkeen tottuu kokeilemalla. omalla kohalla oon vaa järkeilly et "hei tästä aineesta X on vitusti reseptejä, sen käytössä voi siis olla perää. otetaanpas tosta joku testiin tieteen nimissä" ja hups keikkaa yhtäkkiä mikä tahansa maistuu. koostumuksilla tai suutuntumilla selittely kuulostaa vaan siltä et ihminen on tottunu hunajaan ja pumpuliin :D

04.04.2019 08:10:18
#181642 [+-] Piilota Suosittele

>>181589
Sinihomejuusto ja oliivit ei nyt vaan sovi minun suuhun. Maistuvat ihan kauheilta. Sienet ei oikeastaan maistu miltään, mutta tuntuvat ällöttäviltä. Ei jatkoon...

[ 11 viestiä | ]