Herra kersantti Herra kersantti
Fingerpori Fingerpori
Takana jamal ihailee kateellisena Takana jamal ihailee kateellisena
Ei jaksa keksiä otsikoita 80 Ei jaksa keksiä otsikoita 80
Näin taltutetaan mustekalapupu Näin taltutetaan mustekalapupu
"Henri on kakkapylly" "Henri on kakkapylly"
Trump's ties in Russia Trump's ties in Russia
Parempi kuin alkuperäinen toto Parempi kuin alkuperäinen toto
Luki käsikirjoituksesta Luki käsikirjoituksesta
Huomenta! Huomenta!
Oh nou! Oh nou!
Ranskan pervo lakijärjestelmä Ranskan pervo lakijärjestelmä
Muodikas kenkä Muodikas kenkä
Aurinkoinen päivä Aurinkoinen päivä
t. Amaruk Kayshapanta t. Amaruk Kayshapanta
Enkelipylly Enkelipylly
Räntäpömpytin HD Räntäpömpytin HD
Tatskaa pukkaa Tatskaa pukkaa
Eläinkunnan diabetesisku Eläinkunnan diabetesisku
Jäätelötaco Jäätelötaco
Näin päästään sisälle parvekkeelta Näin päästään sisälle parvekkeelta
Postimerkkejä Costa Ricasta Postimerkkejä Costa Ricasta
paint-taidetta, ööh? paint-taidetta, ööh?
pärr pärr pärr pärr
 710 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 28.09.2024 11:59:49
[ + 2 | ]

Finland är kaksikielinen land

[73576] [1000008185.jpg] [0.05 MB] [512x640] [] []
1000008185.jpg

vaaka

(9)  · 

rikki

(60)  · 

käännös

(13)
28.09.2024 12:42:42
#649971 [+6] Piilota Suosittele

Vitun ruotsalaiset kermaperseet vaatii että suomessa pitää osata palvella ruotsiks mutta eivät ite kehtaa opiskella suomea

28.09.2024 15:22:56
#650019 [+2] Piilota Suosittele

Hyvin voisi poistaa ruotsin suomesta koska täysin turha opettaa sitä kellekään jos sitä puhuu muutama prosentti maailmassa.

28.09.2024 16:00:36
#650022 [+3] Piilota Suosittele

kaveri kerto stoorin kun joskus vantaan havukoskella asuessaan myi pilveä ja oli vaaka rikki. ratkaisu löyty, lähialepaan (tilalla nykyään yalla) hedelmävaa'alle fiktaamaan kukkaa :D

28.09.2024 19:07:36
#650050 [+2] Piilota Suosittele

>>650022
Saa olla melko havumäki että ostaa kukkaa hedelmävaa'alla ellei ny jotai parii heikkii osta. Mut jos sellase vaik 5g ostaa ni muistaakseni nois on 5g vai oliko jopa 10g heitto sallittu. Että öögal saa varmaa tarkemma lukema ku sillä vehkeellä ellei planeettojen asennot oo kunnos.

29.09.2024 15:14:06
#650177 [+-] Piilota Suosittele

>>650050
Niin wanha sekä niin huono juttu. Kukaan ei oikeasti ota sitä riskiä, että lähtis ruokakauppaan punnitsee dullaa. Se ei tosiaakaan ole mikään grammavaaka, sekä oikea kirjevaaka maksaa gigantista 20 euroa.

Muutenkin jos joku haluaa vaikkapa 10g taikka 20g niin luottaisko ostaja kaupan vaakaan? Siinä on niin vittuna heittoa ettei mitään järkeä.

29.09.2024 15:23:56
#650178 [+-] Piilota Suosittele

>>650177
Heikki o 100g, eli jos ostat joku parisataa grammaa ni yleensä hinnat o kans se mukaset ja siinä nyt joku pari gramma heitto ei paljoa tunnu.

29.09.2024 15:30:33
#650179 [+-] Piilota Suosittele

>>650178
No sitä suuremmalla syyllä ihmettelen, miksi mennä kauppaan noin isoja määriä punnitsee? Se ois vaan todella typerä riski, jos kirjevaaka maksaa 20e gigantista?

29.09.2024 15:55:03
#650181 [+-] Piilota Suosittele

>>650179
No niin no, sentakia se varmaan onki legendaa eikä oikee tarina. Mut mistä sitä tietää jos joku kunno piripää heponisti pahimpii kitkuihinsa ostaa pari grammaa kukkaa ja on ok jonku kaupan hedelmävaa'an kanssa. Tai muuten vaa kallu ihminen.

29.09.2024 16:04:29
#650183 [+-] Piilota Suosittele

>>650181
Yleensä budista jää kiinni jonkin muun asian seuruksena. Tiedän paljon näitä sankareita jotka luuli ettei kukaan välitä, mut kummasti kun poliisi löytää sut pilvessä ja taskuistakin löytyy lisää niin kotietsintä seuraa perässä. Sit taas kiroillaan ja itketään ku babylon, natsivaltio ja yhyy! Sillähän noi kiinni jää kun eivät yhtään ajattele.

Toki sitä en sano etteikö se ois mahdollista, että kaupan vaakaa käyttäny budin punnitsemisee. Mun mielestä se on vaan vitun typerää enkä ymmärrä miks. Sama ku jopo kädessä kävisit kytältä pummaa tulta. Voithan sä tehdä niin, mutta kuinka fiksua se on, se on toinen juttu.

[ 19 viestiä | ]