Tottakai se on valmis Tottakai se on valmis
Tuukka Virtaperko -kokoelma 9 Tuukka Virtaperko -kokoelma 9
Kaljajemma Kaljajemma
spurdo häyhä spurdo häyhä
Make vatkaa Make vatkaa
Hauskaa Halloweenia Hauskaa Halloweenia
Blegh! Blegh!
Kun vanha suola janottaa Kun vanha suola janottaa
Höhö :D Höhö :D
Tuukka Virtaperko -kokoelma 8 Tuukka Virtaperko -kokoelma 8
Joku prkl vaihto hanurimusiikin Joku prkl vaihto hanurimusiikin
Kurpitsa Kurpitsa
Mr. Tokmanni Mr. Tokmanni
Natsikaavio Natsikaavio
Kikkelityttö Kikkelityttö
Hollanti Hollanti
tule tänne, pelastan sinut :3 tule tänne, pelastan sinut :3
Lumiukko Lumiukko
kun rikoit sivun kun rikoit sivun
Kikkelityty HD Kikkelityty HD
Itkuhan siinä tuli Itkuhan siinä tuli
Börhönturvaaja Börhönturvaaja
:D :D
Tanssija Tanssija
 628 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.54 MB, 1 tiedosto, 13.09.2024 14:45:10
[ + 1 - | ]

Krapulan hankinta alkoi

[73274] [tiedosto.jpg] [1.54 MB] [1836x4080] [] []
tiedosto.jpg

13.09.2024 23:23:15 | 23:23:31
#647140 [+1] Piilota Suosittele

>>647112 Minä en tiedä muuta kuin sen, että se on halvinta ja mauttominta täysin kotimaista vodkaa, jota saa 0,7l muovipullossa, joten siksi minä sen usein nappaan Alkosta mukaani niinä perjantaina, joita seuraavina viikonloppuina tiedän minulla olevan hommia, mutta sellaisia jotka voi hoitaa pikku hönössä. Ryyppyviikonlopulle nappaan mukaani Sisu Viina -pullon, koska vaikka siinä onkin vähemmän etanolia/kg, siinä on sama hinta/laatu -suhde ja sitä saa 1l muovipullossa.

14.09.2024 16:36:52
#647237 [+-] Piilota Suosittele

>>647172 Ei kiitos, boikotoin perheyritystänne sen Venäjä -yhteyksien takia. Lisäksi koiran kusessa ei ole vaadittavaa määrää etanolia, jotta sitä voitaisiin kutsua vodkaksi tai edes viinaksi.

[ 9 viestiä | ]