Tyhmä samuraisoturi! Tyhmä samuraisoturi!
värit värit
Kirjoituskone Kirjoituskone
de way de way
hyvää puuta hyvää puuta
Juu ei ole sama asia yhtään. Juu ei ole sama asia yhtään.
Kissagifejä Kissagifejä
ukrain glory ukrain glory
Tuplaägplöö Tuplaägplöö
Niin rento Shibekuva Niin rento Shibekuva
kun mietin elämääni kun mietin elämääni
Ope Ope
Kuvaotokset #9 Kuvaotokset #9
Kosovo Kosovo
Tamara Ecclestone Tamara Ecclestone
soijaa pukkaa soijaa pukkaa
Kuvaotokset #4 Kuvaotokset #4
Vaikut putsinkiin Vaikut putsinkiin
Kissagifejä Kissagifejä
Mulan olisi voinut olla lyhyempi Mulan olisi voinut olla lyhyempi
Multiseksuaalinen kohtaaminen Multiseksuaalinen kohtaaminen
Toteuta tahtoni Toteuta tahtoni
THE WAY THE WAY
Fat Bike Fat Bike
 693 näyttökertaa, 8 viestiä, 27.49 MB, 1 tiedosto, 12.09.2024 16:16:03
[ + 2 | ]

tehottomat intialaiset

[73247] [8f6ac45b14878e96.mp4] [27.49 MB] [576x1024] [146.20s] [] []

pajeet

(60)  · 

paskaa laatua

12.09.2024 17:59:03
#646858 [+-] Piilota Suosittele

Jos noi suodattimet tulee tuolta, täytyy miettiä montako sormea yksikin on vaatinut 😭 HAH! Vitut pidä, noita on jo liikaa Maan päällä.

12.09.2024 18:23:46
#646865 [+-] Piilota Suosittele

>>646862
tuli mieleen voisko toi olla joku piraattipaja? Eli lyövät jonkun Mannin tai muut valmistajat tekstit kylkeen ja myy paremmal hinnalla? :D Oikeasti tekevät halpakomponenteista, mutta ainakin jonkun aikaa se filtteri toimii ? Tätä on nimittäin tehty, esimerkiksi ostettu halvinta öljyä markkinoilta ja pakattu sitä Castrolin tai Mobilin kannuihin sekä sinetti vielä korkin päälle. Eli piraatti öjyä. Kyl seki jonkun aikaa toimii, ennen kuin jengi alkaa reagoimaan. Kunhan äkkiä myyvät pois.

12.09.2024 21:17:47 | 21:18:27
#646907 [+-] Piilota Suosittele

>>646899
No siis, mä en yllättyis jos tuo olisi joku intialaisen filtteritehtaan oikea tuote. Sellainen jota siellä valmistetaan sekä paikillisille myydään. Intiassa firman perustaminen ei oo niinku suomessa.

Koitin vertailun vuoksi löytää sitä yhtä videoo, missä intialaisille naisille maksetaan haista paskaa tuntipalkkana kun ne kuori joitain sitrus (?) hedelmiä. Niiden sormet oli aivan mustat, ihan ku volvo mekaanikon kädet kun sitä hedelmää kuoriessa se purskauttaa hedelmähappoa sormille. Voisivat käyttää hanskoja joo, mutta sun piti kuoria älytön määrä niitä päivässä jolloin kumihanskat vaan hidasti kuorintaa.

Tätä siis myytiin ympäri maailmaa, se oli yhtä suosittu ku joku tonnikalabrändi mutta mä en muista mikä hedelmä se oli. Kun raaka-aineet on intiasta, niin se ei tarkoita tehdasta. Just siis lattialla istuen nekin kuori niitä hedelmiä jollekkin suuryritykselle.

13.09.2024 02:48:49
#646995 [+-] Piilota Suosittele

Työturvallisuus: -100
Välittäminen siitä: -200
Tuotteen toiminta: -80
Menetetyt sormet: -5 000 / kk
Palkka: 5 euroa
Yhteensä tyytyväisyys: vittu me tienataan tällä

13.09.2024 03:44:50
#646998 [+-] Piilota Suosittele

>>646865
Kerran näin juttua missä oli joku vissiin afrikkalainen/uugabuugaintialainen firma joka teki safkaa kadunvarsiteltassa. Heput kävi ostaan oikeen rasvasta evästä ku kulkivat ohitte. Ne käytti niiden safkojen paistamiseen käytöstä poistettua moottoriöljyä. Ruuassa. Moottoriöljyä. Mutta ei se näyttäny haittaavan asiakkaita ku niitä oli ihan jonoiksi asti.

[ 8 viestiä | ]