Titfuk Titfuk
Hyvät muuvit Hyvät muuvit
Herra Kikkeli näyttää ryppyään Herra Kikkeli näyttää ryppyään
Kuulutus Kuulutus
Poika nimeltä Paavo Poika nimeltä Paavo
Tyylikäs Tyylikäs
Vihreä pissa, Sannat ja Suomineito Vihreä pissa, Sannat ja Suomineito
vag vag
Köyhyys Köyhyys
Keltaset piällä Keltaset piällä
korin vartija :3 korin vartija :3
winrar winrar
Millane alapalkki teillä on? Millane alapalkki teillä on?
nälkäinen puputtaja nälkäinen puputtaja
el classico el classico
symppis symppis
Ihana nainem Ihana nainem
börhentelijät börhentelijät
Ihana nainen Ihana nainen
Vihreät kynnet Vihreät kynnet
Milf Milf
Ihana nainen Ihana nainen
Salatut eläimet Salatut eläimet
Lentoemäntä Lentoemäntä
 687 näyttökertaa, 8 viestiä, 27.49 MB, 1 tiedosto, 12.09.2024 16:16:03
[ + 2 | ]

tehottomat intialaiset

[73247] [8f6ac45b14878e96.mp4] [27.49 MB] [576x1024] [146.20s] [] []

pajeet

(60)  · 

paskaa laatua

12.09.2024 17:59:03
#646858 [+-] Piilota Suosittele

Jos noi suodattimet tulee tuolta, täytyy miettiä montako sormea yksikin on vaatinut 😭 HAH! Vitut pidä, noita on jo liikaa Maan päällä.

12.09.2024 18:23:46
#646865 [+-] Piilota Suosittele

>>646862
tuli mieleen voisko toi olla joku piraattipaja? Eli lyövät jonkun Mannin tai muut valmistajat tekstit kylkeen ja myy paremmal hinnalla? :D Oikeasti tekevät halpakomponenteista, mutta ainakin jonkun aikaa se filtteri toimii ? Tätä on nimittäin tehty, esimerkiksi ostettu halvinta öljyä markkinoilta ja pakattu sitä Castrolin tai Mobilin kannuihin sekä sinetti vielä korkin päälle. Eli piraatti öjyä. Kyl seki jonkun aikaa toimii, ennen kuin jengi alkaa reagoimaan. Kunhan äkkiä myyvät pois.

12.09.2024 21:17:47 | 21:18:27
#646907 [+-] Piilota Suosittele

>>646899
No siis, mä en yllättyis jos tuo olisi joku intialaisen filtteritehtaan oikea tuote. Sellainen jota siellä valmistetaan sekä paikillisille myydään. Intiassa firman perustaminen ei oo niinku suomessa.

Koitin vertailun vuoksi löytää sitä yhtä videoo, missä intialaisille naisille maksetaan haista paskaa tuntipalkkana kun ne kuori joitain sitrus (?) hedelmiä. Niiden sormet oli aivan mustat, ihan ku volvo mekaanikon kädet kun sitä hedelmää kuoriessa se purskauttaa hedelmähappoa sormille. Voisivat käyttää hanskoja joo, mutta sun piti kuoria älytön määrä niitä päivässä jolloin kumihanskat vaan hidasti kuorintaa.

Tätä siis myytiin ympäri maailmaa, se oli yhtä suosittu ku joku tonnikalabrändi mutta mä en muista mikä hedelmä se oli. Kun raaka-aineet on intiasta, niin se ei tarkoita tehdasta. Just siis lattialla istuen nekin kuori niitä hedelmiä jollekkin suuryritykselle.

13.09.2024 02:48:49
#646995 [+-] Piilota Suosittele

Työturvallisuus: -100
Välittäminen siitä: -200
Tuotteen toiminta: -80
Menetetyt sormet: -5 000 / kk
Palkka: 5 euroa
Yhteensä tyytyväisyys: vittu me tienataan tällä

13.09.2024 03:44:50
#646998 [+-] Piilota Suosittele

>>646865
Kerran näin juttua missä oli joku vissiin afrikkalainen/uugabuugaintialainen firma joka teki safkaa kadunvarsiteltassa. Heput kävi ostaan oikeen rasvasta evästä ku kulkivat ohitte. Ne käytti niiden safkojen paistamiseen käytöstä poistettua moottoriöljyä. Ruuassa. Moottoriöljyä. Mutta ei se näyttäny haittaavan asiakkaita ku niitä oli ihan jonoiksi asti.

[ 8 viestiä | ]