nälkä nälkä
oho oho
*tink tink* *tink tink*
Miten olla addiktoituneempi Luolas.. puhelimeen Miten olla addiktoituneempi Luolas.. puhelimeen
Aurailemassa Aurailemassa
Eh-type Eh-type
U mad? ;3 U mad? ;3
Kultaakin kalliimpi Kultaakin kalliimpi
Kolikko Kolikko
Koiran taputtelua Koiran taputtelua
Ikä on vain numeroita :D Ikä on vain numeroita :D
Sitä samaa teillekin. Ei koske niitä keillä on puoliso Sitä samaa teillekin. Ei koske niitä keillä on puoliso
Musiikki on aikansa kuva Musiikki on aikansa kuva
"Kaiverrukset ei anna taktista etulyönti asemaa" "Kaiverrukset ei anna taktista etulyönti asemaa"
Kissa-tv Kissa-tv
erehtyyhän sitä erehtyyhän sitä
yök yök
Ilmai-seksi Ilmai-seksi
Terveisiä pormestarilta Terveisiä pormestarilta
Tunteisiin Tunteisiin
Juokse, dännänänäänänä Juokse, dännänänäänänä
Teknologiapuu Teknologiapuu
lumikone lumikone
Kela pls Kela pls
 851 näyttökertaa, 20 viestiä, 0.28 MB, 1 tiedosto, 08.09.2024 19:45:43
[ + 1 | ]

Wingssit ja ranut

[73160] [tiedosto.jpg] [0.28 MB] [1992x995] [] []
tiedosto.jpg

wings

(6)  · 

kanasiivet

 · 

ruoka

(403)  · 

mättö

(66)  · 

s-ryhmä

 · 

kalja

(270)  · 

kokkinurkka

(23)
09.09.2024 19:29:17
#646427 [+-] Piilota Suosittele

>>646424
En tiiä kerroinko mut kerran intissä oli metsäleiro, aivan kaamea nälkä ja ruokana kaalilaatikkoa. Mä siis en voi sietää sitä, eikä muonituskeskus tehnyt siihen aikaan yhtä hyvää kuin kotona tai leijona catering (se oli aluksi intin oma keittiö mut ne yksityisti muonituspalvelun joten tuli leijona catering jolla parempi laatu mun mielestä)

ANYWAY!!! :D
Mua ennen just vaihdettiin uus levyllinen sitä kakkalootaa niin sanoin kaverille että nyt anna se kauha tänne. Mä kaavin siitä laatikosta äkkiä sen rouskuvimman päälikerroksen joka oli ainoa asia mitä pystyin syödä siitä :D Sit tupakal jengi miettii miks se oli kaavittu ja niiiiin oikee face "Joo jännä juttu..."

[ 20 viestiä | ]