Tämmöstä tällä kertaa Tämmöstä tällä kertaa
Perus luolastolainen selaa luolastoa Perus luolastolainen selaa luolastoa
Kevyt mälli Kevyt mälli
Viekas rosmo Viekas rosmo
Batman Batman
sauli ja pekka sauli ja pekka
Leif is hagert Leif is hagert
Parkour jäbä Parkour jäbä
Uusbörhismi Uusbörhismi
Onneks ei ollu oma lapsi Onneks ei ollu oma lapsi
Bender-Grilli Bender-Grilli
Verotuksen ihmemaa.. Verotuksen ihmemaa..
Tiimityöskentely Tiimityöskentely
Mikähän idea tässäki oli? Mikähän idea tässäki oli?
Miten voi olla jano, vaikka on juonut taas koko yön (Mora) Miten voi olla jano, vaikka on juonut taas koko yön (Mora)
Täys Malcomisti Täys Malcomisti
Tein ite ja säästin. Kuvakommentti Tein ite ja säästin. Kuvakommentti
Nirvana Nirvana
Kulissien takaa Kulissien takaa
oranssi paha mies oranssi paha mies
Imaami Rinne Imaami Rinne
Kuuma lähde Kuuma lähde
100% 100%
Wikihow Wikihow
 561 näyttökertaa, 14 viestiä, 2.61 MB, 1 tiedosto, 07.09.2024 15:54:16
[ + 0 | ]

Eli Dos on vielä olemassa

[73121] [1000014179.jpg] [2.61 MB] [1832x4064] [] []
1000014179.jpg

07.09.2024 20:48:37
#646004 [+1] Piilota Suosittele

>>645990 64 bittisessä Winukassa ei ole mitään DOS-pohjaista. 32 bittissä NT pohjaisissa Windowseissa se oli vain jonkin tasoista DOS emulaatiota yhteensopivuuden vuoksi (Tässä mennään jo XP aikoihin ja sitä varhaisempiin).

07.09.2024 21:07:04
#646011 [+-] Piilota Suosittele

>>645990
"Not a default feature" = ei ole. Kyllä saat dosboxilla tai virtualisaatiolla yms, mutta se ei ole silti siellä :D Olemassahan se on kuten sanoin tossa ylempänä että voit ostaa vaikka 90luvun PC:n ja laita vaikka win 3.1 ni siinä on iha MS-Dos.

08.09.2024 02:14:14
#646110 [+-] Piilota Suosittele

>>646011
Miksi ihmeessä tekisit niin kun voit vaan ostaa GayBoxin ja olla vittuuntunut kun GayStation on tehokkaampi, halvempi, suositumpi, enemmän pelejä, ja ohjainkin on PS1 ajoista lähtien ollut sama ja optimaalinen VITUN ÄKS-POKS-MÄÄN!! >=)

08.09.2024 23:46:46
#646314 [+-] Piilota Suosittele

>>646121
No mulla on 360 ja Mötal Kämbät ollu lainassa, pelasin sitä yksinpeliä pitkälle 24-päckin kanssa, mutta kun se oli lopussa piti alottaa alusta ja en pärjänny ollenkaan niin hyvin🤔🤔

[ 14 viestiä | ]