Schrödinger kävelee Schrödinger kävelee
Lakupiippu Lakupiippu
kenway, hapsi ja valupertti kenway, hapsi ja valupertti
Saudi Saudi
benis benis
pokemon rage pokemon rage
Voi vit.. 🤣 Voi vit.. 🤣
Hyvää vappua Hyvää vappua
goneella goneella
unlimited bacon unlimited bacon
sannan kaupat, asiakkaat tyytyväisiä sannan kaupat, asiakkaat tyytyväisiä
infinite money infinite money
SDP:n laiva SDP:n laiva
Mäet tasaiseksi, että vihreät pääsee! Mäet tasaiseksi, että vihreät pääsee!
Rahtari Rahtari
titanik troll titanik troll
mikä haisee mikä haisee
Lipun arvostusta Lipun arvostusta
Tohtorilla Tohtorilla
Marialla psykoosit päällä Marialla psykoosit päällä
Saispa Hailey Hasselhoffia. David Hasselhoffin tytörtä Saispa Hailey Hasselhoffia. David Hasselhoffin tytörtä
Legenda Legenda
Volvo BM Volvo BM
Kultturelliä Kultturelliä
 614 näyttökertaa, 10 viestiä, 2.84 MB, 1 tiedosto, 07.09.2024 06:53:08
[ + 0 | ]

Taxi life pedrona ajoin

[73113] [1000014166.jpg] [2.84 MB] [1832x4064] [] []
1000014166.jpg

taxi life

 · 

peli

(187)
07.09.2024 06:55:35
#645863 [+-] Piilota Suosittele

Kone huutaa hoosiannaa kun olevinaan hyvö rafiikka.. my ass grafiinka miks pelit vie nii paljo resursseja turhaan

07.09.2024 11:00:20 | 11:04:02
#645880 [+1] Piilota Suosittele

Noi alustavalot on ihan cool, sekä pimeinä syksyn öinä tollaset ois just hyvät. Ainut vaan, ettei niitä saa käyttää ajon aikana tieliikennelain mukaan. Toki ihmisillä on noita, mutta katsastuksessa voi tulla hylky nopeasti. Mun mielestä typerä sääntö, en ymmärrrä mitä vaaraa noista on?

Silti niitä saa kuiteski myydä vapaasti:
https://www.mopoauto-op.fi/LED-alustavalot-puhelinohjauksella
https://www.valostore.fi/fi/tuote/led_valosarja_rgbw_light_kit

Alemmassa linkissä vieläpä sanovat suoraan että laittomat, eli käytä näitä suljetuilla off-road alueilla :D Mä haluun nähä sen peltoauton jossa on alustavalot :P

07.09.2024 16:53:10
#645948 [+-] Piilota Suosittele

>>645880
Noilla kyllä erottaa paljon paremmin missä kohti tietä auto oikeasti on jos sattuu näkemään sinne asti kuten yleensä. Kai se hämää poliiseja tai kameroita rekisterikilvestä tai jotain muuta tienkäyttäjää joka ei pidä edes paikkaansa, jonnejen kiusaksi tehty sääntö.

08.09.2024 02:40:48
#646114 [+-] Piilota Suosittele

Nykyajan parhaimmatkaan pelitietoneet eivät vain enää pärjää konsoligrafiikoille. Kryptovaluutat aiheuttivat CP-masterracen sortumisen: Miksi kehittää, kun louhijat ostavat juuri tätä. Viisi vuotta jälkeenjääneisyyttä ja kello edelleen tikittää.

15.09.2024 19:56:14
#647487 [+-] Piilota Suosittele

>>645880
Syynä on se, että jengi pistää noita sinisenä ja sininen valo on sallittu vain hälyytysajoneuvoissa.
Tieliikennelain mukaan autosta saa näkyä eteen vain keltaista ja valkoista valoa ja taakse keltaista ja punaista.

15.09.2024 20:02:35
#647488 [+1] Piilota Suosittele

>>646087
Ne on ihan sama pitää päällä. Loppupelissä montako kertaa joudut hankkimaan uuden polttimon? Kerran viidessä vuodessa? Seitsemässä? Joten ei oo paha.

16.09.2024 17:04:15
#647613 [+-] Piilota Suosittele

>>647488
Sitä meinasin, joistain kulmista ja joissain tilanteissa ne voivat pelastaa henkesi kun näet ne vaikka olisi kesä ja aurinko kärventäisi sinua.

[ 10 viestiä | ]