Sinänsä tuo operaatio ei isommin vaikuta siihen, että omaa maata ei ole saatu takaisin, mutta aiheuttaa se kivasti hämminkiä sitten muualla. Sotkee jo valmiiksi sekaisin olevaa pakkaa kivasti ja pahimmillaan aiheuttaa levottomuutta sellaisissa ihmisissä, jotka ovat sotaa tähän astikkin tukeneet, kun eivät oikeasti ole sen seurauksista joutuneet kärsimään.
Siinä mielessä pakkovärväyskään ei välttämättä ole realistinen tapa toimia, kun jo nyt sitä vältellään asumiskeskuksista ja lähistöltä. Moskovalaisen kun saa heräämään ikävään kolinaan katossa, niin sekin rupeaa vaatimaan selityksiä, joita ei ole antaa.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Uus setti miniatyristeille
Meemit.
Valitse traktori
Hyi vittu, hyi saatana
Cuckraina
Ukraina-kollaasi
juokse ryssä juokse
Ryssien kotimatka
plöts!
Mee nyt vittuun
Kurpatyn kylpylä Krimillä
BRRRRRRRRRRT
nyt riitti tää palaveri
pyöräilijä
slava ukraini!
Ryssät
Vatnik-puolue Perussuomalaiset
ryssä probagandaa
It's happening
Suomi siirtää panssarintorjuntakalustoa itärajalle