Look Look
144 vesihiihtäjää 144 vesihiihtäjää
Proud 3evill Proud 3evill
Aina ei mene niin kuin strömsössä Aina ei mene niin kuin strömsössä
Väittelyä ei tarvi ees aloittaa Väittelyä ei tarvi ees aloittaa
Epic Boobs Epic Boobs
Aku Ankka -sarjikset pähkinänkuoressa Aku Ankka -sarjikset pähkinänkuoressa
kosto sortajalle! kosto sortajalle!
Keijou Keijou
Turku on suomen persereikä Turku on suomen persereikä
Ei jaksa keksiä otsikoita 58 Ei jaksa keksiä otsikoita 58
Paljon päässä vikaa Paljon päässä vikaa
Voi miksi Jumala? Voi miksi Jumala?
Safari Biznez Safari Biznez
Joku vesimörkö Joku vesimörkö
Jussina sataa vettä ja aurinkoa ei näy Jussina sataa vettä ja aurinkoa ei näy
coco <3 coco <3
Telebetit Telebetit
Ei liity mitenkään Kelaan taikka maahanmuuttajiin. Ei liity mitenkään Kelaan taikka maahanmuuttajiin.
kukkuluuruu :) kukkuluuruu :)
Asian puolesta! Asian puolesta!
Steamed hams but it is Hotel Hell Steamed hams but it is Hotel Hell
Agony (deleted scenes) Agony (deleted scenes)
Spurdo-kanavan 100. media Spurdo-kanavan 100. media
 663 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 27.07.2024 00:44:15
[ + 3 - | ]

hehe

[72122] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [1080x527] [] []
tiedosto.jpg

nekrut

(8)  · 

sossussa

 · 

neekeri

(1401)
27.07.2024 01:38:31
#637311 [+3] Piilota Suosittele

>>637295
Siks, että voi +60€/h veloittavan tulkin välityksellä sanoa: "Anna lisää rahaa. Tarvitsen isomman asunnon, hienomman auton".

Sitten voi muun lauman kanssa mennä jonnekkin mölisemään ja vertailemaan kellä on kalleimmat pöksyt, (paskan)hajuste, isoin kulta ketju, uusin ja kallein puhelin jne...

27.07.2024 07:39:51 | 07:40:32
#637351 [+2] Piilota Suosittele

>>637330
Niin romanit kelassa vai kylillä?

Osa +40-vuotiaista romaneista on niin heikolla tasolla, että heille on helpompaa selittää kelan virkailijalle asia, kuin kirjoittaa netissä hakemus.

Kylillä vanhempi väki "ostelee" tai "myy", "nuorempi treenaa".

Neekerit nyt vain neekeröi aina ja kaikkialla, käsittäen riidan haastamisen kaikkien kanssa, seuran hakemisen ja tyttöjen ahdistelun, kaupoissa kiertely ilman ostoaikeita, tai omien tuotteiden kaupustelua ja mölyämisen (aina laumassa, kun näet yksin liikkuvan hiekka tai normi neekerin, ei se mölyä kuin korkeintaan puhelimeen).

27.07.2024 10:08:17
#637360 [+-] Piilota Suosittele

Suomalaisten kannattaisi alkaa ryöstämään noita ählämeitä. Meidän rahoilla niillä on kalleimmat kuteet ja tavarat ja ketään ei haittaa kun ählämi itkee, vitun muslimit.

28.07.2024 02:10:22
#637591 [+1] Piilota Suosittele

>>637351
Näin villapaitamannen kun hain kaljaa eilen helteillä. Pitikö sen nyt kaiutin päällä huutaa täydessä kassajonossa pikkumarketissa jossa ei muuta meteliä ollut.

28.07.2024 10:31:23
#637662 [+2] Piilota Suosittele

>>637591

Kuuluu tapoihin & kulttuuriin, en kyllä ymmärrä itsekkään, mutta olenkin kuulemma tyhmä, suvaitsematon rasisti kun valitin naapurissa toistuvasti yöllä metelöivästä "irakilaisista".

[ 9 viestiä | ]