Mietin tässä vaikka minkälaisia fyysisiä asioita joiden hinta pitäisi mielestäni olla euron, mutta siinä tulee vastaan heti se ongelma, että jos se olisi alkuperäisesti kallis ja haluttu asia halpenisi käytännössä ilmaiseksi, se tuottaisi monenlaisia ongelmia. Yhtenä esimerkkinä tuotantokapasiteetin ja luonnonvarojen rajat ja sen mahdollisesti aiheuttama muiden hyödykkeiden hinnan inflaatio. Toisaalta taas muutoinkin jo halpa tai epäkiinnostava tuote on yleensä juurikin sen hintainen, kuin siitä kukaan viitsii maksaa. Tulin siihen lopputulokseen, että ainoastaan 0,33 litraisen, 4,5-4,7 prosenttia alkoholia sisältävän keskioluttölkin pantillisen hinnan ollessa tasan 1€, saavutetaan tasapaino kaikkien muuttujien kesken. Pienet sille.
[
1 viestiä
|
]
⭰
hämähäkki rektd
dänkit_setit
nakki
420 Spurdo :D
höhöheinä
paprika :D
kääriJÄ
anna maistiainen
iltapala
420heimosenkeimo
Moottoriurheilijan päiväretki
Kissa pistää paikat uusiks
HALLLLLEEEELUJA
MEIN KRAFT :-DD
jamaican starwars
kello oli
Kahviprobleema yhy
himmee poraus kone
CAD-homot kyykkyyn
Luolaston tytöille terkkuja
KUNDI GOT TALENT
RUSSIAN PIRATES OF THE KARIPIA
täs mä
Näitä löytyy aika paljo, luulis poliisin puuttuvan?