boobs boobs
Paint-joulukalenteri 2020: Luukku 15 Paint-joulukalenteri 2020: Luukku 15
Toinen korona kuolema Toinen korona kuolema
Luolaston ylläpidon turrimiitti 2020 Luolaston ylläpidon turrimiitti 2020
väärä reppu väärä reppu
turria turria
natsi ankka natsi ankka
Päivän annos tuplastandardeja Päivän annos tuplastandardeja
Kaubs Piit esittää tarjouksen Kaubs Piit esittää tarjouksen
Neekerit Neekerit
minullahan on neljä tassua :3 minullahan on neljä tassua :3
Struttergear Struttergear
Nuket Nuket
Disneyn höpötyksiä Disneyn höpötyksiä
Takkaa päin Takkaa päin
Helsingin tuhoaja Helsingin tuhoaja
Haavisto Pekka -kortit Haavisto Pekka -kortit
Bueno Bueno
Tyhmä kysymys Tyhmä kysymys
ilmaa vatsassa ilmaa vatsassa
hentaita hentaita
Luukku 9: Jouluiset muurahaiset päällekkäin jouluisessa mökissä. Luukku 9: Jouluiset muurahaiset päällekkäin jouluisessa mökissä.
kurkku ja melonit kurkku ja melonit
Cyberpunk 2077 Cyberpunk 2077
 786 näyttökertaa, 8 viestiä, 17.21 MB, 1 tiedosto, 21.06.2024 08:57:24
[ + 0 | ]

Elokapina tuhrii lentokoneita

[71371] [tiedosto.mp4] [17.21 MB] [1920x1080] [26.03s] [] []

elokapina

(118)  · 

lentokone

(101)
21.06.2024 09:13:18
#628958 [+2] Piilota Suosittele

>>628956
Jännä että noi on aina yli/alle parikymppisiä. Jännä juttu, ettei koskaan 30v tai yli töhri yhtään mitään? Miksiköhän, ne vanhemmat jäsenet jättää tihutyöt nuoremmille? Niin, niinmpä niin.

21.06.2024 11:59:49 | 12:01:28
#628982 [+3] Piilota Suosittele

>>628978
Ymmärtääkseni eloapinat on osa sitä isompaa samanlaista järjestöä, joka rahoittaa tätä toimintaa. Eli eloapinat on maksanut mellakoitsijoiden sakkoja tai antanut vastaavan summan käteen. Muutenkin se emojärjestö ilmeisesti vetelee naruista mihin ja mimmosiin iskuihin mennään. Greta thumbärit on siis pelkkää markkinointia.

Heitän nyt lonkalta että kilpaileva lentoyhtiö jolla ei ole paljon asiakkaita, saa eloapinat tuhrimaan lentokoneet oikeaan aikaan niin mitä tapahtuu? Lentoja perutaan jolloin tää häsähäsäAirline vittuna asiakkaita kun on pakko lentoa vaihtaa. HäsähäsäAirlines voi maksaa 5 tonnia eloapinoille tän iskun tekemisestä mutta käärii itse isommat hillot asiakkaista.

Vaikka toi on lonkalta heitetty, eloapinoita tukee moni firma jos toinenkin. Esimerkiksi Kone myönsi 200 000 euroa touhurahaa. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ea22b2f5-32c0-4086-a337-b30befe472f1

Se on aika selvä, että kone voi sanella mitä vaan ehtoja kulissien takana jotta tollanen toteutuu. Ja apinat tekee mitä tahansa

21.06.2024 14:09:59
#629010 [+-] Piilota Suosittele

>>628978
mitähän se auttaa jos stonehengen töhrii

Jos sillä saa tavalliset ihmiset nousemaan enemmän ja enemmän näitä ympäristöliikkeitä vastaan? Jos sen iskun oli maksanut ja koordinoinut joku öljy-yhtiö?

21.06.2024 16:24:14
#629055 [+2] Piilota Suosittele

Mulla on vastaruiske:


Saatana noi pitäs laittaa siivoomaan jos noita edes voi ja sen jälkeen vasta polttaa elävältä.

[ 8 viestiä | ]