Ihana nainen Ihana nainen
huomenna on maanantai huomenna on maanantai
Ihanat naiset Ihanat naiset
Löytyykö majoittajia? Löytyykö majoittajia?
TT Suomen paras (entinen) imutaattori TT Suomen paras (entinen) imutaattori
hr-nauta hr-nauta
Dubbi Dubbi DubDubDub Dubbi Dubbi DubDubDub
Niin hyvää parsaa Niin hyvää parsaa
Karvinen on avaruusolento Karvinen on avaruusolento
Karaokea Karaokea
Hyvä meininki Hyvä meininki
Allergian syyt hapsi edition Allergian syyt hapsi edition
instant hidastetöyssy instant hidastetöyssy
TO THE MOON TO THE MOON
Luolaston pojille turpaan Luolaston pojille turpaan
starttinappi starttinappi
heimosenkeimo heimosenkeimo
pajeetille netti pajeetille netti
maanantai maanantai
Ihana nainen Ihana nainen
Sananmuunnos #69 Sananmuunnos #69
Ihana nainen Ihana nainen
Kela sekä kortti Kela sekä kortti
veenukseen veenukseen
 677 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.04 MB, 1 tiedosto, 20.06.2024 08:45:09
[ + 0 | ]

Juhannus alko(i)

[71321] [tiedosto.jpg] [1.04 MB] [1824x2520] [] []
tiedosto.jpg

denssii

viinaa

(10)

juhannus

(36)
21.06.2024 11:04:03 | 11:04:32
#628977 [+-] Piilota Suosittele

>>628976
eiks toi ole pussinuuskaa? tai nikotiinipusseja, sama asia? Niitä merkkejä on ruotsissa ihan vitusti ettei millään voi tietää kaikkia. Sekä ihan samannäkösiä?

23.06.2024 22:03:22
#629817 [+-] Piilota Suosittele

>>628977
Pussinuuska ja nikotiinipussit ei oo sama asia :D Eikä oo saman näkösiä ku yleensä pussinuuska o valkonen pussi ja nuuska nyt on nuuska värinen eli paskan ruskee. Nikotiinipussit voi toki olla periaatteessa minkä värisiä vaan mutta niissä ei oo tupakkaa.

23.06.2024 22:09:20 | 22:10:04
#629820 [+-] Piilota Suosittele

>>629817
Siis, mä tarkotin että nuuskakiekot on ihan samannäkösiä. Helposti menee sekasin kumpaa toi on, kun ei tiedä brändejä. Näkyy vain kiekot, ei pusseja

24.06.2024 12:42:56
#629876 [+-] Piilota Suosittele

>>629820
Nojuu, tossa siberiassa näkyy pussit kyl, yhes lukee "nicotine pouches" ja toises "tobacco free". Mutta joo on ne kyllä käytännössä samannäkösiä kiekkoja.

24.06.2024 13:53:50
#629885 [+-] Piilota Suosittele

>>629880
No ei varmasti hyvää tee, mutta ei se juurikaan pahaa tee, eli nuuskaan verrattuna lääkettä. Nikotiini toki on myrkkyä, mutta jooh juuh.

[ 15 viestiä | ]