Ihminen Ihminen
Tosimies ei ohjeita tarvi Tosimies ei ohjeita tarvi
Joku polojärveläinen tuli eteen Joku polojärveläinen tuli eteen
Hyvä löytö :3 Hyvä löytö :3
Paidan viikkausta Paidan viikkausta
perseenlämmitin perseenlämmitin
Palli hiki Palli hiki
Figujen kerääminen ei ole urheilua Figujen kerääminen ei ole urheilua
Poikapartiolaiset Poikapartiolaiset
Asioita voi tehdä vaikeasti, mutta tyylikkäästi Asioita voi tehdä vaikeasti, mutta tyylikkäästi
Minua on huijattu Minua on huijattu
Homo rullaluistimilla Homo rullaluistimilla
Kuka onkaan oven takana piilossa? Kuka onkaan oven takana piilossa?
Pamputin Pamputin
Olet mitä syöt :3 Olet mitä syöt :3
Päikkärit pullossa Päikkärit pullossa
Joku huuhentaali... Joku huuhentaali...
Miten teen sen? Miten teen sen?
jean mitchel eh jean mitchel eh
Rage against the diddly Rage against the diddly
#VainVRJutut #VainVRJutut
Hexa Hexa
Niska mies Niska mies
Liity sinäkin Liity sinäkin
 678 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.04 MB, 1 tiedosto, 20.06.2024 08:45:09
[ + 0 | ]

Juhannus alko(i)

[71321] [tiedosto.jpg] [1.04 MB] [1824x2520] [] []
tiedosto.jpg

denssii

viinaa

(10)

juhannus

(36)
21.06.2024 11:04:03 | 11:04:32
#628977 [+-] Piilota Suosittele

>>628976
eiks toi ole pussinuuskaa? tai nikotiinipusseja, sama asia? Niitä merkkejä on ruotsissa ihan vitusti ettei millään voi tietää kaikkia. Sekä ihan samannäkösiä?

23.06.2024 22:03:22
#629817 [+-] Piilota Suosittele

>>628977
Pussinuuska ja nikotiinipussit ei oo sama asia :D Eikä oo saman näkösiä ku yleensä pussinuuska o valkonen pussi ja nuuska nyt on nuuska värinen eli paskan ruskee. Nikotiinipussit voi toki olla periaatteessa minkä värisiä vaan mutta niissä ei oo tupakkaa.

23.06.2024 22:09:20 | 22:10:04
#629820 [+-] Piilota Suosittele

>>629817
Siis, mä tarkotin että nuuskakiekot on ihan samannäkösiä. Helposti menee sekasin kumpaa toi on, kun ei tiedä brändejä. Näkyy vain kiekot, ei pusseja

24.06.2024 12:42:56
#629876 [+-] Piilota Suosittele

>>629820
Nojuu, tossa siberiassa näkyy pussit kyl, yhes lukee "nicotine pouches" ja toises "tobacco free". Mutta joo on ne kyllä käytännössä samannäkösiä kiekkoja.

24.06.2024 13:53:50
#629885 [+-] Piilota Suosittele

>>629880
No ei varmasti hyvää tee, mutta ei se juurikaan pahaa tee, eli nuuskaan verrattuna lääkettä. Nikotiini toki on myrkkyä, mutta jooh juuh.

[ 15 viestiä | ]