Honey, did the guests leave? Honey, did the guests leave?
Today i want some special attention Today i want some special attention
Shun Shun
lelumanne lelumanne
kaurapuuroa kaurapuuroa
Hale & Pace - Smoking 60 A Day Hale & Pace - Smoking 60 A Day
Hieno mies Hieno mies
suvakin kohtalo suvakin kohtalo
Penisrakkautta <3 Penisrakkautta <3
Repon lempikolikot: Tenpo tsuho Repon lempikolikot: Tenpo tsuho
Punahilkka Punahilkka
paint joulukalenteri luukku 3 paint joulukalenteri luukku 3
Riekaleiksi kaikki vaan Riekaleiksi kaikki vaan
Anna mulle viinaa! Anna mulle viinaa!
Sairasta Sairasta
Katharsis Katharsis
Renkaita Renkaita
Takaluukku automatiikka Takaluukku automatiikka
Mistä ongelmat johtuvat Mistä ongelmat johtuvat
Köyhä robotti Köyhä robotti
Pullon kallistus musiikkia 2 Pullon kallistus musiikkia 2
joulukuusi on koristeltu :3 joulukuusi on koristeltu :3
Kissakoira nauttii Kissakoira nauttii
Viidakon Ykä, asiallinen neekeri Viidakon Ykä, asiallinen neekeri
 1 117 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 20.05.2024 16:38:30
[ + 3 | ]
👑 Katsotuin 20.05.2024.

Nyt riittää keikistely saatana!

[70687] [0.jpg] [0.1 MB] [1280x720] [] []
0.jpg

nainen

(2352)  · 

mies

(576)  · 

nyrkkeily

(37)
20.05.2024 19:15:32 | 19:18:32
#622080 [+-] Piilota Suosittele

>>622078
Kuten sanottu, nätti tyttö saa pataansa.

Tarinaa voidaan jatkaa, että joltain painajaismaiselta hirviöltä, joka ei ole nainen eikä ole mies. Eikä tule kumpikaan olemaan. Väittää kyllä olevansa mies naisen ruumiissa.

Mutta nostan vielä esille, että ihmiset tarvitsevat Smackdownia ja Raw'ta Suomen televisioon. Me tahdomme nähdä Bianca Belairin ja muut seksikkäät misut kikkailemassa ja keikistelemässä kehässä käsikirjoitetussa taitobaletissa. Tosin ei Charlotte Flairia, yäks.

20.05.2024 19:41:00 | 19:41:18
#622084 [+-] Piilota Suosittele

>>622080
Ai nin, se baby reindeer.
Samanlailla siinä on syy, miksi ne transut ja kullitytöt on siinä. Se ei ole mikään Orange is the ne Black woketus sarja, ei, se on Oz ja unelmieni sielunmessu tyyppinen rankka sarja. Oikeasti, rankka. Siihen on siis syy, miksi ne on siinä, näet kun katot (ps, toi sarja perustuu tositapahtumiin. Okei, ohjaajat ja käsikirjoittajat heittää aina suolaa, mutta silti. Se on osasyy, miksi niitä on sarjassa)

Siis vittu kato, kiität mua, toi on rankka.

[ 10 viestiä | ]